دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آنچه مهندسین عمران در مگا پروژه‌ها باید بدانند

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آنچه مهندسین عمران در مگا پروژه‌ها باید بدانند

کتاب آنچه مهندسین عمران در مگا پروژه‌ها باید بدانند به قلم مهندس محمدسجاد ملکشاهی، حاصل تجربیات ایشان در طی سنوات کاری در پروژه‌های ساخت و ساز و راه‌اندازی پالایشگاه‌های نفت، گاز و پتروشیمی است.

نظارت بر محتوا توسط خانم ملیکا ملک آرا انجام شده است و ویراستاران این کتاب خانم الهام خورسند، مهندس حامد فراموشی و مهندس مهرداد جوادی است. منابع بسیار متنوع داخلی و خارجی در نگارش کتاب استفاده شده است. این کتاب قابل استفاده مهندسین عمران و پتروشیمی و زیر شاخه‌های مرتبط می‌باشد.

کلمات کلیدی: تعریف مگا پروژه، مگا پروژه چیست، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی مواد، مهندسی پتروشیمی، محمد سجاد ملکشاهی، ملیکا ملک ارا، Melika Molkara،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.