دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تقویت و بهسازی سازه‌های فولادی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تقویت و بهسازی سازه‌های فولادی

کتاب تقویت و بهسازی سازه‌های فولادی نوشته‌ی ایمان الیاسیان، به تقویت و بهسازی سازه‌های فولادی و اعضای آن چون تیرز ستون و اتصالات و بادبندها و سازه های فضاکار و چند نمونه صنعتی تقویت شده می‌پردازد.

در بخشی از کتاب تقویت و بهسازی سازه‌های فولادی می‌خوانیم:

جوشکاری روشی است که انجام آن مستلزم زمان کوتاهتری در مقایسه با استفاده از پیچ و مهره می‌باشد. ولی، جوشکاری قطعات فلزی مهارت و دانش فنی خاصی را می‌طلبد. قطعات قابل جوشکاری، بایستی طبق استاندارد ASTM-STP-Welding با استفاده از تعیین کرین معادل یا Equivalent Carbon مورد بررسی قرار گیرند، با استفاده از روش فوق، انجام یا رد حالت پیش گرم در سازه مشخص می‌گردد. مرحله بعدی، انتخاب صحیح الکترود با ولتاژ مناسب جهت جوشکاری می‌باشد. پس از انجام مراحل جوشکاری، قسمت مزبور بایستی توسط روش NDT تست گردیده تا از وجود میکروترک‌ها در منطقه HAZ اطمینان حاصل گردد. روش جوشکاری، در مقایسه با روش پیچ و مهره از نقطه نظر اقتصادی گرانتر بوده ولی مدت زمان کوتاهتری عملیات تقویت و ترمیم صورت می‌گیرند.

کلمات کلیدی: سازه عمران، دانلود کتاب تخصصی عمران، دانلود کتاب عمران، ساخت انواع سازه، مهندسی عمران، انواع سازه، تعریف سازه، تحلیل سازه ها pdf، سازه های عمرانی، بهسازی لرزه ای چیست، آموزش بهسازی لرزه ای، مقاوم سازی و بهسازی، دانلود رایگان کتاب تقویت و بهسازی سازه‌های فولادی، دانلود pdf کتاب تقویت و بهسازی سازه‌های فولادی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.