دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اهلی شدن کبوتران

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اهلی شدن کبوتران

کتاب اهلی شدن کبوتران اثر السی ایلز، با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم که به تصاویر مناسب و متعددی آراسته شده است، سعی دارد تا روحیۀ لطیف حیوان دوستی و محبّت به این مخلوقات نیازمند عواطف پاک را در کودکان و نوجوانان فارسی زبان تقویت نماید.

تشویق روحیۀ حیوان دوستی در قصّه‌ها:

انواع حیوانات حتّی قبل از آفرینش انسان‌ها بر روی کرۀ زمین می‌زیسته‌اند و جزئی از محیط زیست (اکوسیستم) آن را تشکیل می‌داده‌اند لذا عدم وجود بخشی از آن‌ها می‌تواند به بی ثباتی و عدم تعادل ساختارهای زیستی موجود منجر گردد. 

بسیاری از حیوانات در گذر هزاره‌های پس از خلقت بشر به تدریج با وی اُنس و اُلفت یافته و زندگی در کنار بشر را بر زندگی به حالت وحشی ترجیح داده‌اند و از این طریق توانسته‌اند با تأمین گوشت، شیر، تخم ماکیان، پشم، پوست، استخوان، الیاف ابریشم، عسل و خدماتی چون حفظ امنیت، سواری دادن، شخم زدن، حمل نقل و نظایر آن‌ها به وی کمک نمایند. 

بشر امروز علاوه بر رفع نیازهای فوق الذکر به جهت محاصره شدن در ساختارهای صنعتی بیش از پیش نیازمند ارتباطات عاطفی است بنابراین با نگهداری و مراقبت از حیوانات مختلف سعی می‌کند تا احساسات و عواطف خویش را همچنان لطیف و منزّه حفظ نماید و از این طریق از انسانیت و سرشت پاک خویش فاصله نگیرد. 

کلمات کلیدی: How The Pigeon Became A Tame Bird?، Elsie Eells، داستان برای نوجوانان، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، داستان کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، دانلود کتاب کودک، کتاب کودک، داستان نوجوان، داستان بچگانه، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، کتاب داستان کودک، کتاب داستان برای نوجوانان، قصه های کودکان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.