دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب شیرینی حقیقتی تلخ

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب شیرینی حقیقتی تلخ

کتاب شیرینی حقیقتی تلخ نوشته‌ی محیا آجرلو، روایتی عاشقانه از زندگی پسری جوان به نام هیراد است که با مسائل و دغدغه‌هایی روبروست که شاید مسئله و دغدغه‌ی خیلی از زندگی‌های امروزی باشد.

او در مسیر عاشقی‌اش بر سر دوراهی شک و تردید قرار می‌گیرد. دوراهی که او را مجبور به انتخاب می‌کند. انتخابی که شاید برای هرکسی آسان نباشد اما او می‌پذیرد، تصمیم می‌گیرد و قدم در راهی می‌گذارد که او را به خواسته‌هایش نزدیک‌تر می‌کند و با وجود سختی‌های فراوان ناامید نمی‌شود و پا پس نمی‌کشد.

در بخشی از کتاب شیرینی حقیقتی تلخ می‌خوانیم:

من در زندگی‌ام به آرامش نیاز داشتم، کمک کردن به این خانواده همان آرامشی بود که دنبالش بودم. گاهی اوقات مسیر رسیدن به چیزی که می‌خواهی درست از وسط زندگی کسی می‌گذرد تا رد پایی از تو برای همیشه در اتفاقات خوب زندگی‌اش به جا بماند. هیچ حضوری در زندگیمان اتفاقی نیست. بین میلیون‌ها آدم کسانی که قرار است از زندگیشان تاثیر بگیریم یا بر سرنوشتشان تاثیرگذار باشیم در بهترین زمان ممکن سر راهمان قرار می‌گیرند. خوب بودن کار سختی نیست. کافی است به غیر از خودت به دیگران هم توجه کنی.

از کنار مسائل و دغدغه هایشان ساده عبور نکنی و در غم و شادی با قطره‌ای اشک یا یک لبخند در کنارشان باشی. بی تفاونی آفت زندگی من بود. بی اختیار من را به سمت ناامیدی می‌کشاند. اما حالا که نور امید در تاریکی وجودم روشن شده بود باید به آن بها می‌دادم و نمی‌گذاشتم خاموش شود. او نمی‌دانست با قبول کردن این پیشنهاد چه کمک بزرگی به من می‌کند. ‌ای کاش می‌دانست تا لحظه‌ای درنگ نمی‌کرد. من برای رسیدن او به خواسته‌اش یک قدم کوچک برداشته بودم و اگر او قبول می‌کرد، بدون این که بداند قدمی بزرگ برای نزدیکتر شدن من به آن چیزی که در جستجوی آن بودم بر می‌داشت.

کلمات کلیدی: دانلود داستان کوتاه شیرینی حقیقتی تلخ برای ایفون، داستان های کوتاه، داستان فارسی، دانلود کتاب شیرینی حقیقتی تلخ با لینک مستقیم، دانلود کتاب شیرینی حقیقتی تلخ برای موبایل، دانلود داستان ایرانی، داستان کوتاه شیرینی حقیقتی تلخ، دانلود داستان کوتاه شیرینی حقیقتی تلخ، دانلود داستان کوتاه شیرینی حقیقتی تلخ برای اندروید، داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، داستان ایرانی، pdf داستان رایگان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.