دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب غاز دیوانه و ببر جنگلی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب غاز دیوانه و ببر جنگلی

این کتاب مشتمل بر دو داستان با عناوین: "غاز دیوانه و ببر جنگلی" اثر "نورمن پینمن" و "قورباغۀ جهنده" اثر "هانس کریستیان آندرسن" با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم است که با تصاویر مناسب برای قرار گرفتن کودکان و نوجوانان در شرایط و فضای مشابه داستان‌ها آراسته شده‌اند.

انسان‌ها از طریق داستان‌سرائی و قصه‌گوئی مقاصد گوناگونی را دنبال می‌نمایند، که از جمله آن‌ها می‌توان به: بیان خاطرات و تجربیات، بازگوئی اندیشه‌ها، گفتن آمال و آرزوها، بازگوئی مصائب و مشکلات گذشته، حفظ آداب و سنت‌ها، ثبت گفتاری تاریخ و وقایع‌نگاری افواهی اقوام و ملل، آموزش، سرگرمی و ... اشاره نمود.

در این میان آموزش و سرگرم نمودن کودکان و نوجوانان توسط افراد سالخورده و با تجربۀ خانواده‌ها و قبایل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده است چنانکه اغلب تمامی افراد یک خانواده یا قبیله در طی شب‌های بلند و یا روزهای برفی و اوقات بیکاری در اطراف مسن‌ترین افراد در دسترس جمع می‌شدند و از آن‌ها تقاضای بیان تجارب، خاطرات و سرگذشت پیشینیان را می‌نمودند.

قصه گوئی برای کودکان و نوجوانان همواره بیش از سایر گروه‌های جامعه انجام می‌پذیرفته است لذا غالباً سعی می‌شده است که از نمادهای غیر مستقیم برای نیل به اهدافشان بهره گیرند. یکی از این نمادهائی که جایگزین نقش انسان‌ها در قصه‌ها می‌گردند، تا رفتارها و گفتارهای مورد نظر داستانسرایان و قصه گویان را با لطافت و جذابیت بیشتری به شنوندگانشان منتقل سازند، حیوانات مختلف اعم از وحشی یا اهلی و حتی افسانه‌ای می‌باشند، که گاهاً رفتارهائی غیر معقول نیز برای جذابیت قصه‌ها به آن‌ها نسبت داده می‌شوند.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب داستان کودکان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، دانلود کتاب کودک، کتاب کودک، The Mad Goose and The Tiger Forest، Norman Pitman، داستان نوجوان، داستان برای نوجوانان، کتاب فروشندۀ رؤیاها، کتاب داستان کودک، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، داستان کودک، داستان بچگانه، قصه های کودکان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.