دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب برخورد با افراد پر چالش و راه‌های شناسایی آن‌ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب برخورد با افراد پر چالش و راه‌های شناسایی آن‌ها

کتاب برخورد با افراد پر چالش و راه‌های شناسایی آن‌ها نوشته‌ی ماکس چو، به بررسی اشخاصی با خصوصیات رفتاری ویژه می‌پردازد.

افراد پر چالش به افرادی با ویژگی‌های خاص احساسی یا شخصیتی گفته می‌شود که برخورد با دیگران را سخت می‌کنند. توانایی مقابله با چنین افرادی با حفظ یک محیط سالم کاری را مهارت برخورد با افراد پر چالش می‌گویند.  

معمولاً همه ما در زندگی روزمره‌مان با چنین افرادی که دچار نوعی آشفتگی هستند، برخورد می‌کنیم. این افراد ممکن است بین همسایگان همکاران و یا یکی از فروشندگان محلی باشند. شدت مشکل‌دار بودن آن‌ها (میزان آشفتگی‌شان) به نوع شخص مورد نظر بستگی دارد. افراد پرخاشگر به نوعی بهتر از منزوی‌ها هستند.

در بخشی از کتاب برخورد با افراد پر چالش و راه‌های شناسایی آن‌ها می‌خوانیم:

بچه صفت‌ها:
این افراد همه چیز را منفی می‌بینند. همواره مشغول گله و شکایت بوده و کارهایشان را ناقص انجام می‌دهند. تفکرشان این‌ست که کسی به آن‌ها توجه نمی‌کند.

برای تعامل با آن‌ها "باید به آنچه می‌گویند" توجه کنید. باید بتوانید آن‌ها را به سمت واقعیت‌ها سوق دهید. زیرا آن‌ها نسبت به باورهای خودشان نیز کاملا مطمئن نشان نمی‌دهند. کنترل و نگهداری از آ‌ن‌ها باعث می‌گردد که خود شما نیز گاهی
اوقات کنترل خود را از دست دهید. احساسات منفی خود را کنار گذاشته و منطقی رفتار کنید. توجه آن‌ها را به وضعیت‌های مثبت سوق دهید. (نگرششان را تغییردهید.)

کلمات کلیدی: نحوه برخورد با افراد بی منطق، نحوه برخورد با افراد سادیسمی، روش برخورد با افراد نمک نشناس، برخورد با افراد موذی، روش برخورد با افراد خودخواه، نحوه برخورد با افراد پرتوقع، برخورد با افراد پررو، pdf روانشناسی روابط، pdf روانشناسی عمومی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.