دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب با یک چرا آغاز کنید: چگونه رهبران بزرگ، در انجام کارها الهام بخش همه افرادند

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب با یک چرا آغاز کنید: چگونه رهبران بزرگ، در انجام کارها الهام بخش همه افرادند

کتاب با یک چرا آغاز کنید: چگونه رهبران بزرگ، در انجام کارها الهام بخش همه افرادند، پرفروش‌ترین اثر انگیزه‌بخش و تغییر سبک زندگی به قلم سایمون سینک به شمار می‌رود. این اثر می‌گوید رهبرانی که بیشترین تأثیر بر جهان را گذاشته‌اند، به شیوۀ دیگری فکر و عمل کرده‌اند و این برعکس کارهایی محسوب می‌شود که همۀ مردم عادی می‌کنند.

این کتاب دربارۀ الگویى صحبت می‌کند که به شکل طبیعى رخ می‌دهد و طرز فکر، نحوه عمل و ارتباطى است که برخى رهبران را به توانایی می‌رساند تا الهام‌بخش اطرافیان خود شوند. اگرچه ممکن است این رهبران استعداد ذاتى داشته باشند، اما این توانایى منحصراً به آن‌ها متعلق نیست. همۀ شما مى‌توانید این الگو را فرا بگیرید.

در بخشی از کتاب با یک چرا آغاز کنید می‌خوانیم:

به دو دلیل اعتماد به سادگى پدیدار نمى‌شود: نخست اینکه یک فروشنده دلیلى منطقى براى اینکه چرا یک خریدار باید یک محصول یا خدمات را خریدارى کند، ایجاد نمى‌کند، و یا به این دلیل که یک مدیر اجرایى متعهد نمى‌شود تغییرات ایجاد کند. اعتماد، فهرست و چک‌لیست نیست. انجام تمامى مسئولیت‌ها باعث پدید آمدن اعتماد نمى‌شود. ما حتى زمانى که شرکت‌ها و افراد مسیرى اشتباه طى مى‌کنند، به آن‌ها اعتماد کرده و به دیگران اعتماد نمى‌کنیم. اگرچه همه‌چیز ممکن است دقیقا طبق انتظارات پیش برود. یک فهرست تکمیل شده، تضمین‌کننده اعتماد نیست. اعتماد زمانى پدیدار مى‌شود که ما بدانیم یک فرد یا سازمان دیگر، توسط عواملى به غیر از سود و دستاورد شخصى، پیش برده مى‌شوند.

با اعتماد، ارزش به دست مى‌آید ارزشى واقعى، نه ارزشى که فقط با پول برابر شده باشد. براساس تعریف، ارزش با اعتماد در یک راستا قرار دارند. شما نمى‌توانید یک فرد را متقاعد کنید که داراى ارزش است، و به همین ترتیب نمى‌توانید کسى را متقاعد کنید که به شما اعتماد کند. باید ارتباط برقرار کنید و نشان دهید که ارزش‌ها و اعتقادات مشترکى وجود دارند، و بدین صورت اعتماد را به دست آورید. باید درباره چرایى خود صحبت کنید و باید با کارى که انجام مى‌دهید (چیستى) این چرایى را اثبات کنید. باز هم تکرار مى‌کنم، چرایى فقط یک اعتقاد است، چگونگى‌ها اقداماتى هستند که براى درک این اعتقاد اتخاذ مى‌کنیم، و چیستى‌ها نتایج این اقدامات هستند. هنگامى که این سه عامل در تعادل باشند، اعتماد ایجاد مى‌شود، و ارزش به دست مى‌آید، در شرکت کانتیننتال نیز، بتیون توان انجام این کار را داشت.

کلمات کلیدی: استراتژی مدیریت، اصول مدیریت، نکات مدیریتی، موفقیت در کسب و کار، مدیریت کارکنان، موفقیت شغلی، راهنمای موفقیت، موفقیت در کار، دانلود کتاب با چرا شروع کنیم، Start with Why، ویژگی های رهبر موفق، روش های مدیریتی، How Great Leaders Inspire Everyone to Take Action، توانایی های مدیریتی، رهبری کارکنان، مدیریت سازمان، رهبری گروه، کتاب با چرا شروع کنید، خرید کتاب با چرا شروع کنید، خرید کتاب با چرا شروع کنید سایمون سینک، معیارهای یک رهبر خوب، کتاب پرفروش، ویژگی رهبر خوب، رهبری در سازمان، رهبری تیم، مفهوم رهبری و مدیریت،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.