دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF ماهنامه امید زندگی - شماره 3

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی ماهنامه امید زندگی - شماره 3

ماهنامه امید زندگی - شماره 3 به بررسی ویژگی‌های کارآفرینان موفق، رونق تولید در گرو توان ملی و طبیعت بکر ایران می‌پردازد.

دربخشی از ماهنامه امید زندگی - شماره 3 می‌خوانیم:

کیامرز قاسمی زانیانی عضو هیات مدیره بانک کشاورزی در جمع مدیران و روسای شعب این بانک در استان تهران اظهار داشت: رونق تولید درگرو توان ملی کشور است و ما به عنوان تنها بانک تخصصی در بخش کشاورزی باید بتوانیم به موقع از تولید ملی حمایت کنیم.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان تهران، قاسمی زانیانی با اشاره به لزوم درک شرایط کنونی کشور و تامین نیاز مالی بخش کشاورزی توسط این بانک افزود: در این شرایط که دشمن دائماً درحال اعمال فشار اقتصادی به کشور است و اعتماد عمومی مردم را نشانه گرفته است؛ کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهیم می‌تواند دررضایت مندی و جلب اعتماد مردم مؤثر باشد.

وی خاطر نشان کرد: لازمه این حمایت، جذب منابع ارزان قیمت است که جزوئراهبردهای اصلی بانک کشاورزی درسال جاری است. زانیانی تصریح کرد: رسالت دولت در بانک‌های تخصصی و توسعه‌ای پایین آوردن قیمت تمام شده تسهیلات است بنابراین باید بتوانیم منابع ارزان قیمت تری را در اختیار بهره برداران بخش کشاورزی قراربدهیم.

کلمات کلیدی: مجله علوم اجتماعی، دانلود pdf مجله، دانلود رایگان مجلات فارسی، دانلود مجله فارسی pdf، دانلود ماهنامه، مجله اجتماعی فرهنگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.