دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF ماهنامه امید زندگی - شماره 11

  • موضوع: مجلات عمومی
  • ۳۴ صفحه
  • فرمت: PDF
  • زبان: فارسی
  • تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹
  • ۱۵۱۵ بازدید

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی ماهنامه امید زندگی - شماره 11

ماهنامه امید زندگی - شماره 11 به مباحثی از جمله: قدم گذاشتن در مسیر خوشبختی، رفتارهای سمی مانع خوشحال بودن شما، خواص شگفت‌انگیز رنگ‌ها و ... می‌پردازد.

در بخشی از ماهنامه امید زندگی - شماره 11 می‌خوانیم:

ویروس کرونا این روزها در چهار گوشه کشور در حال تاخت و تاز است و آن طور که شواهد پیداست و کارشناسان بهداشتی می‌گویند این بیماری تا یک سال دیگر در ایران فعال خواهد بود و در این شرایط توجه به مسئولیت اجتماعی از سوی شهروندان راهکار اصلی مهار این بحران عالم گیر است.

شاید به ندرت بتوان انسانی در این کره خاکی پیدا کرد که درباره چگونگی انجام خود مراقبتی در برابر ویروس کرونا اطلاعات کافی نداشته باشد اما آن طور که رسانه‌های رسمی، شبکه‌های مجازی و مسئولان اذعان دارند، خیابان‌ها و برپایی برنامه‌های دسته جمعی با حضور صدها نفر نشان میدهد بی تفاوتی شهروندان یکی از مهم‌ترین دلایل اوج گیری همه گیری کرونا در روزهای اخیر در جای جای کشور بوده است.

اگر حکومت یا دولت در برابر ملت مسئول است هر شهروند نیز در مقابل هم وطنان خود مسئولیتی سنگین دارد و هرگونه رفتار یا عملی که موجب تهدید سلامت روحی و روانی دیگر شهروندان شود به نوعی فرار از مسئولیت اجتماعی محسوب می‌شود. تجربیات تلخ برخی از کشورهای اروپایی و جان باختن هزاران نفر از مردم دنیا در کشورهای مختلف براثر بیماری ویروس کرونا هشداری جدی برای تکرار این بحران‌ها در دیگر نقاط جهان از جمله ایران است.

کلمات کلیدی: مجله علوم اجتماعی، دانلود pdf مجله، دانلود ماهنامه، دانلود رایگان مجلات فارسی، دانلود مجله فارسی pdf، مجله اجتماعی فرهنگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.