دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF ماهنامه الکترونیکی IMDB - شماره 32

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی ماهنامه الکترونیکی IMDB - شماره 32

با سلام و عرض ادب خدمت همراهان همیشگی مجله سینمایی IMDb-Dl. به پاس همراهی همیشگی شما به نوروز ۱۳۵۹ هم رسیدیم. از طرف خودم و اعضای مجله، سال جدید را به شما عزیزان تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوبی را در پیش داشته باشید. با توجه به اینکه نوروز برای ما ایرانی‌ها دوره‌ی خاصی بوده، در این شماره ویژه نامه نوروزی همراه با مصاحبه‌ای ویژه برای شما عزیزان تدارک دیده‌ایم که امیدوارم مورد استقبال شما عزیزان قرار گیرد. همچنین شما عزیزان می‌توانید در اینستاگرام مجله عضو شوید و از آخرین اتفاقات مجله با خبر شوید.ما را از پیشنهاد‌ها و انتقادات ارزشمند خودتان محروم نسازید.
آنچه که در این شماره خواهید خواند:

-  بررسی فیلم The Hateful Eight
-  بررسی فیلم The Revenant
-  بررسی فیلم Spotlight
-  بررسی فیلم The Big Short
-  هر آنچه که باید از فصل ششم Game of Thrones بدانید
و ...

کلمات کلیدی: دانلود مجله شماره 32 imdb، دانلود ماهنامه، دانلود ماهنامه الکترونیکی IMD Dl، شماره سی ام، دانلود مجله imdb فروردین ماه، دانلود مجله ی فیلم، دانلود مجله ی سینمایی، شماره ی 32 مجله imdb،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.