دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF ماهنامه امید زندگی - شماره 14

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی ماهنامه امید زندگی - شماره 14

ماهنامه امید زندگی - شماره 14 به مباحثی از جمله: لذت بردن از زندگی، تبدیل استرس به انرژی مثبت، انتظارات نابجای مانع خوشبختی و ... می‌پردازد.

در بخشی از ماهنامه امید زندگی - شماره 14 می‌خوانیم:

داشتن نظم شخصی یکی از پارامترهای اصلی در بهبود بهره وری هر فردی است. هیچ کس دوست ندارد بی‌نظم باشد، پس اگر بی‌نظمی بر زندگی‌تان حاکم شده و در نتیجه احساس درماندگی و هرج ومرج می‌کنید، وقت آن رسیده که منظم و مرتب شوید. برای اینکه در محیط بیرونی‌تان نظم ایجاد کنید اول باید در درونتان هم کاری انجام دهید، مثلاً شفاف سازی اولویت‌ها و تصمیم‌گیری در این مورد که می‌خواهید اموراتتان را چطور طبقه‌بندی کنید. ایجاد نظم و سازماندهی به زمان نیاز دارد، اما وقتی به آن عادت کردید، زندگی برایتان بسیار ساده‌تر خواهد شد! تنها یک هفته وقت لازم است تا به چنین چیزی عادت کنید.

کلمات کلیدی: مجله علوم اجتماعی، دانلود pdf مجله، دانلود ماهنامه، دانلود رایگان مجلات فارسی، دانلود مجله فارسی pdf، مجله اجتماعی فرهنگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.