دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF ماهنامه امید زندگی - شماره 12

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی ماهنامه امید زندگی - شماره 12

ماهنامه امید زندگی - شماره 12 به مباحثی از جمله: خودباوری، موفقیت، تأثیر گرما بر خق‌وخو، سرگرم شدن در روزهای خانه‌نشینی و ... می‌پردازد.

در بخشی از ماهنامه امید زندگی - شماره 12 می‌خوانیم:

تحقیقاتی که در سال ۲۰۰۸ در روانشناسی منتشر شد، نشان داد که برخی ژن‌های ارثی ۵۰ درصد از خوشبختی ما را تشکیل می‌دهند. اما حتی اگر تمایل طبیعی شما پایین‌تر از حد باشد، می‌توانید انتخاب‌هایی را انجام دهید که به شما کمک می‌کند زندگی روشن و شادتری را تجربه کنید. هورمون‌ها تأثیرات زیادی در ایجاد خوشحالی در زندگی دارند بنابراین اهمیت زیادی در انجام فعالیت‌های روزانه دارند. هورمون: ماده‌ای شیمیایی (پروتئینی و استروئیدی) است که توسط غدد تخصصی غدد درون‌ریز بدن ترشح می‌شود. هورمون‌ها برای هر فعالیت زندگی روزمره، از جمله فرآیندهای هضم، متابولیسم، رشد، تولید مثل و حتی کنترل خلقی ضروری هستند.

کلمات کلیدی: دانلود ماهنامه، دانلود رایگان مجلات فارسی، دانلود مجله فارسی pdf، مجله اجتماعی فرهنگی، مجله علوم اجتماعی، دانلود pdf مجله،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.