دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بازاریابی چابک چیست و چطور برای موفقیت کسب‌و‌کارمان آن‌ را اجرا کنیم؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بازاریابی چابک چیست و چطور برای موفقیت کسب‌و‌کارمان آن‌ را اجرا کنیم؟

کتاب بازاریابی چابک چیست و چطور برای موفقیت کسب‌و‌کارمان آن‌ را اجرا کنیم؟ نوشته‌ی مهران منصوری فر، به بررسی شیوه‌ای کاربردی در مدیریت زمان می‌پردازد.

معمولاً مدیریت زمان کار چندان ساده‌ای نیست، به خصوص آنکه در حال انجام پروژه‌ای بزرگ باشید. روش‌های متعددی برای مدیریت زمان ارائه شده‌اند. هر روش کاربرد و بازدهی خود را دارد. بازاریابی چابک راهکار هوشمندانه دیگری ارائه می‌دهد که می‌تواند، به شما در انجام پروژه‌های بزرگ کمک کند. 

در بخشی از کتاب بازاریابی چابک چیست و چطور برای موفقیت کسب‌و‌کارمان آن‌ را اجرا کنیم؟ می‌خوانیم:

بازاریابی چابک «agile marketing» یک شیوه مدیریتی است، که برای صرفه جویی در زمان و افزایش سرعت انجام پروژه‌های بزرگ طراحی شده است. این ابزار مدیریتی شرایطی را فراهم می‌آورد، که پروژه‌های بزرگ را به چند بخش کوچکتر به صورت شفاف، تقسیم می‌کند و برای تسریع روند کار، بر روی هر بخش مشخص، یک تیم مشغول کار می‌شوند. این روش نه تنها از هدر رفت زمان جلوگیری می‌کند، بلکه می‌تواند از جنبه‌های بسیاری مفید باشد.

برنامه نویسان و توسعه دهندگان نرم افزار به خوبی با این روش مدیریتی آشنا هستند. در واقع این شیوه نخستین بار توسط برنامه نویس‌ها به کار گرفته شد، اما بعد‌ها بازاریابان با اعمال تغییراتی توانستند از آن‌ها بهره ببرند. 
بازاریابی چابک در واقع کپی برداری از روش مدیریت چابک است، که مخصوص برنامه نویس‌ها می‌باشد. بازاریابان با استفاده از امکانات متد چابک توانسته اند، استراتژی بازاریابی چابک را برای مدیریت کسب و کارها توسعه دهند. به این ترتیب بخش‌های زیادی از شیوه بازاریابی چابک و مدیریت چابک مشابه هم هستند.

هنوز هم بسیاری از برنامه نویس‌ها معتقدند، روش چابک برای مدیریت پروژه‌های نرم افزاری است و نباید در پروژه‌های غیر مرتبط مورد استفاده قرار گیرد، اما کارشناسان بازاریابی می‌گویند، از هر روشی می‌توان بهره برد، تا پروژه‌ها را به درستی مدیریت کرد. علم بازاریابی بسیار انعطاف پذیر است و می‌تواند از هر شرایط و قواعدی استفاده لازم را ببرد.
 برای درک بهتر موضوع لازم است، عناصر متعددی را توضیح دهیم، تا به راحتی بتوانیم تمام جنبه‌های بازاریابی چابک را دریابیم. این توضیحات شامل تعریف مدیریت چابک و ابزار وابسته به آن هستند، که در ادامه خواهید خواند.

کلمات کلیدی: بازاریابی، بازاریابی چابک، روش چابک، بازاریابی چابک چیست، کتاب بازاریابی چابک، تعریف بازاریابی چابک، اصول بازاریابی چابک، آموزش متدولوژی agile، آموزش agile، آشنایی با agile، اصول مدیریت چابک، کتاب مدیریت پروژه چابک، مدیریت پروژه چابک pdf، مدیریت زمان و برنامه ریزی pdf، تکنیک های مدیریت زمان pdf، دانلود رایگان کتاب مدیریت زمان pdf، marketing،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.