دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب صفر تا یک

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صفر تا یک

کتاب صفر تا یک نوشته‌ی پیتر تیل و بلک مسترز از سال 2014 تاکنون جزو آثار پرفروش به شمار می‌رود و ایده‌های کاملاً جدیدی را درباره‌ی شیوه‌ی ایجاد ارزش در جهان ارائه می‌دهد و به شما می‌گویدکه برای ساختن آینده یا استارتاپ خود چه چیزی لازم دارید.

در بخشی از کتاب صفر تا یک می‌خوانیم:

نیاکان ما به‌دنبال درک و افزایش طول عمر انسان بودند. در قرن شانزدهم کشورگشاها در جنگل‌های فلوریدا دنبال چشمه جوانی می‌گشتند. فرانسیس باکون نوشت که «طولانی شدن زندگی» را باید در طب و نجابت در نظر گرفت و جست‌وجو کرد. سال 1660 روبرت بویل، طولانی شدن عمر (همراه با بازیابی جوانی) را در صدر فهرست آرزوهای مشهور خود در آینده علمی قرار داد. بهترین تفکرات دوران رنسانس، چه از طریق اکتشافات جغرافیایی چه تحقیق آزمایشگاهی، مرگ را چیزی می‌دانستند که به شکست منجر می‌شود. (برخی از آن‌ها که مقاومت کردند در عمل کشته شدند: باکون ذات‌الریه گرفت و در سال 1626 مُرد درحالی‌که آزمایش می‌کرد تا دریابد آیا می‌تواند طول عمر یک جوجه را با انجماد آن در برف افزایش دهد یا نه.)

ما هنوز از راز‌های زندگی پرده برنداشته‌ایم؛ اما شرکت‌های بیمه و آمارگیر‌ها در قرن 19 به‌طور موفق رازی را در مورد مرگ اعلام کردند که هنوز بر تفکر امروز ما تسلط دارد: آن‌ها دریافتند که چگونه می‌توان مرگ را در حد یک احتمال ریاضی کاهش داد. نمودار زندگی شانس‌های ما را از مردن در هر سال نشان می‌دهد، چیزی که نسل‌های قبل نمی‌دانستند. با این‌حال، درعوض برای قرارداد‌های بهتر بیمه‌ای، به نظر می‌رسد که باید از تحقیق برای پی بردن به روزهای طول عمر دست برداریم. دانش سیستماتیک محدوده حال حاضر طول عمر انسان را طبیعی جلوه می‌دهد. امروزه دو ایده که مرگ اجتناب‌ناپذیر و تصادفی است، در جامعه ما نفوذ کرده است.

کلمات کلیدی: استارتاپ، استارت آپ، موفقیت در کسب و کار، کسب و کار موفق، ایده کسب و کار، کسب درآمد، دانلود کتاب کارآفرینی، چطور یک کسب و کار را شروع کنیم، روش های کارآفرینی، انگیزه در کارآفرینی، ایجاد درآمد، اصول کسب و کار، کتاب صفر و یک، کتاب از صفر تا یک، کتاب از صفر به یک، کتاب صفر به یک، کتاب نکاتی در مورد استارتاپ ها، پیتر تیئل، پیتر ا تیل، بلیک مسترز، بلیک جی مسترز، zero to one، Notes on Startups or How to Build the Future، Peter Thiel، Peter A Thiel، Blake Masters، Blake G Masters،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.