دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آسفالت‌های خاکی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آسفالت‌های خاکی

کتاب آسفالت‌های خاکی مجموعه‌ای از ده - دوازده داستان کوتاه با مضمون انتقادی - اجتماعی است. این داستان‌ها مسائل جامعه را بازگو می‌کنند؛ با کمی چاشنی سیاست از روزگار دست فروشان مترو می‌گوید تا دستان سیاه پسری که هر چقدر هم بگذرد باز سیاه هستند.

در بخشی از کتاب آسفالت‌های خاکی می‌خوانیم:

زمان چه قدر زود می‌گذرد. انگار که با من سر لج دارد. آن موقع هم که تو بودی همین کار را می‌کرد. حال نیز همین کار را می‌کند. حتی نمی‌گذارد خود را با مراسم خیریه‌ای که از سر نداشتنت هر سال برایت می‌گیرم سرگرم کنم. دلم می‌خواهد بروم یک گوشه چشم‌هایم را ببندم و به تو فکر کنم و باز هم از آن خواب‌های لعنتی ببینم. از همان‌ها که پیرمرد کور عصا به دستی را نشان می‌دهد که در راهروی تنگ و تاریکی درون گهواره می‌گرید و پیرزن رقاص برایش لالایی می‌گوید و من نیز در زیر نور مهتابی اتصالی به دنبال تو می‌گردم. اما نمی‌شود الان‌هاست که مهمانم پیدایش شود. به اتاق کارم می‌روم. کمی بعد صدای در می‌آید و بعد خانم جوان شیک پوشی داخل می‌شود. سلام می‌کند:
- من مریمم. قرار بود امروز...
- بله خوشبختانه تنها چیزی که امروز از صبح تا به حال از یادم نرفته این است که مهمان دارم.
کمی مکث می‌کند. مثل اینکه نگران است.
- خب، نسرین خانم می‌تونین شروع کنین. من حاضرم، سراپا گوشم.
برای چه حاضر است؟ مگر شنیدن هم حاضری می‌خواهد؟ اصلاً برای چه حاضر است؟

کلمات کلیدی: دانلود داستان کوتاه آسفالت‌های خاکی، دانلود داستان کوتاه آسفالت های خاکی برای اندروید، دانلود داستان کوتاه آسفالت های خاکی برای ایفون، دانلود داستان کوتاه آسفالت های خاکی برای پی دی اف، دانلود مجموعه داستان کوتاه آسفالت های خاکی، مجموعه داستان کوتاه آسفالت های خاکی، دانلود داستان ایرانی، داستان های کوتاه، داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، داستان ایرانی، pdf داستان رایگان، داستان فارسی، داستان اجتماعی، دانلود داستان اجتماعی، داستان کوتاه آسفالت‌های خاکی،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.