دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب AMP چیست و چه تاثیری در سئوی سایت شما دارد؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب AMP چیست و چه تاثیری در سئوی سایت شما دارد؟

کتاب AMP چیست و چه تاثیری در سئوی سایت شما دارد؟ نوشته‌ی مهران منصوری فر، راهنمای شما در مسیر بهبود عملکرد وب‌سایتتان خواهد بود.

آیا می‌دانید AMP چیست و چه مزایا و چه محدودیت‌هایی دارد؟ آیا می‌دانید که چگونه می‌توانید در صفحات وب‌سایت خودتان از AMP استفاده کنید؟ آیا تابه حال برای شما پیش آمده که یک وب‌سایت را در موبایل خود باز کرده باشید و احساس کنید که باز شدن آن خیلی طول می‌کشد؟ آیا حوصله‌تان سر می‌رود؟ آیا طاقتان طاق می‌شود و عطای باز کردن آن سایت را به لقایش می‌بخشید؟ خبر خوب اینکه اگر همه از چیزی موسوم به AMP در سایت‌های خود استفاده کنند دیگر هیچ‌کس با چنین مسئله‌ای روبرو نخواهد شد.

 

AMP مخفف عبارت Accelerated Mobile Pages به معنی «صفحات موبایلی شتاب‌یافته یا پرشتاب» است. AMP در واقع یک استاندارد کدنویسی برای وب‌سایت‌ها محسوب می‌شود و اساساً یک نسخه خلاصه شده از HTML است. طراحی AMP با هدف حذف کدهای سنگینی که مانع نمایش سریع وب‌سایت می‌شوند انجام شده تا صفحات اینترنتی با سرعت هر چه بیشتری برای کاربر نمایش داده شوند.

به زبان ساده، AMP روشی برای سبک‌تر کردن صفحات وب‌سایت شما با حفظ سبک و سیاق ظاهری آن‌هاست تا با سرعت بیشتری در گوشی‌های هوشمند مخاطبانتان ظاهر شوند. 
AMP برای اولین بار در سال 2015 میلادی و در هنگامی معرفی شد که بخش اعظم کاربران اینترنت به جای استفاده از رایانه‌های خود به جستجو از طریق تلفن‌های همراهشان روی آورده بودند. 
گوگل در آن زمان به این نتیجه رسیده بود که سرعت سایت‌ها برای موبایل واقعاً کند است. این وضعیت نه برای گوگل، نه برای وب‌سایت‌ها و نه برای کاربران اینترنت ایده‌آل نبود؛ بنابراین باید راه چاره‌ای پیدا می‌شد. این راهکار، پروژه‌ای به نام AMP بود.

کلمات کلیدی: تاثیر amp در سئو، تست amp چیست، آموزش amp، آموزش amp گوگل، صفحات amp، افزونه amp، amp مخفف چیست، ساخت amp، معرفی amp، پیاده سازی amp، ساخت صفحه amp، نمایش سایت در موبایل، بهینه سازی سایت برای موبایل، ایجاد نسخه موبایل سایت، دانلود رایگان کتاب، دانلود رایگان کتاب pdf، دانلود کتاب با لینک مستقیم، دانلود کتاب برای موبایل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.