دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب هنر جنگ در ورزش

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب هنر جنگ در ورزش

کتاب هنر جنگ در ورزش اثر بهار بیگلری، هدف‌یابی و چگونه در مسابقات شرکت کردن یا به چه نحوی جلوی حریف ظاهر شدن و گاهی ظاهر نشدن یا چه هنگام حمله و دفاع کردن را به شما می‌آموزد.

از نکات استراتژیکی گرفته تا فریب دادن حریف یا نیرنگ نخوردن، همه و همه در این مجموعه‌ی تأثیرگذار قرار گرفته است. درک رازهای این کتاب، به نوعی برای تمام ورزشکاران رقابتی و حرفه‌ای الزامی می‌باشد. استفاده از تکنیک‌های عملی یا ذهنی هنرهای جنگ در ورزش و مسابقات ورزشی چنان واقعیتی است که حقیقت پیشرفت در آن نهفته می‌باشد. حقیقتی که گاه با رازها و نکته‌های ریز اما سرنوشت‌ساز به واقعیت تبدیل می‌شود.

در بخشی از کتاب هنر جنگ در ورزش می‌خوانیم:

ھنگامی که قدرت تأثیر باورھای غلط شکل گرفته در اذھان عوام، چنین مخرب است که حتی روی بھترین‌ھا نیز سایه می‌افکند؛ چرا با شناخت بیشتر، از این سیاه‌چاله‌ی افکار عمومی دور نشویم که تمام آینده و انگیزه‌ی فرد فرد توانمندان را به سمت خود برای بلعیدن موفقیت می‌کشاند.

موفقیتی که از دنبال کردن علاقه‌ھای ھر شخص به دست خواھد آمد. علاقه‌ھایی که خود، انگیزه‌ی پیشرفت را در ھر شرایط یا ھر سنینی که باشیم بارور ساخته و چه بسا دیده‌ایم کسانی را که در سنین بالا چه دست‌آوردھایی را با این انگیزه به ساحل نشانده‌اند.

کلمات کلیدی: روانشناسی ورزشی pdf، کتاب روانشناسی ورزشی pdf، دانلود رایگان کتاب روانشناسی ورزشی، اهمیت روانشناسی در ورزش، راز موفقیت در مسابقات ورزشی، کتاب اطلاعات ورزشی، متن موفقیت در ورزش، علل موفقیت یک ورزشکار، روانشناسی ورزشی چیست؟،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.