دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تنیس در چند موقعیت: موقعیت‌های تاکتیکی و روانی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تنیس در چند موقعیت: موقعیت‌های تاکتیکی و روانی

کتاب تنیس در چند موقعیت اثر بهار بیگلری، جهت سازمان‌دهی موقعیت‌های تاکتیکی و روان‌شناختی لحظه‌های رقابتی و تمرینات تنیس برای بازیکنان و مربیان به رشتهٔ تحریر درآمده است.

بازیکنان می‌توانند از روی الگوهای تاکتیکی مشخص شدۀ این مجموعه تمرین کنند تا استراتژی‌های منحصر به فرد خود را در آینده کسب نمایند. خلاصه‌سازی برای فراموش نکردن الگوهای اجرایی در بازیکنان است و نبود عکس یا تصویر در کتاب جهت ارتقای سطح تصویرسازی ذهنی می‌باشد.

کلمات کلیدی: کتاب اطلاعات ورزشی، آموزش تنیس pdf، آموزش بازی تنیس، تحقیق در مورد تنیس، بازی تنیس، قوانین بازی تنیس، روانشناسی ورزشی pdf، کتاب روانشناسی ورزشی pdf، دانلود رایگان کتاب روانشناسی ورزشی، اهمیت روانشناسی در ورزش، راز موفقیت در مسابقات ورزشی، کتاب اطلاعات ورزشی، متن موفقیت در ورزش، علل موفقیت یک ورزشکار، روانشناسی ورزشی چیست؟،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.