دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب لودسل: شناخت، ساختمان، کاربرد

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب لودسل: شناخت، ساختمان، کاربرد

کتاب لودسل: شناخت، ساختمان، کاربرد به قلم سید مهدی انوار شامل اطلاعات مفیدی جهت آشنایی با مشخصات فنی انواع لودسل (load cell) و روش‌های صحیح انتخاب، به‌کارگیری و کالیبراسون آن‌ها برای کاربرد‌های مختلف صنعتی و پژوهشی است.

این کتاب مجموعه‌ای از گزیده‌های فنی تولیدکنندگان، ترجمه‌های اسناد فنی، استاندارد‌های مطرح و تکمیل و نگارش تجربیات فنی است که به مرور جمع‌آوری و به روز‌رسانی شده‌اند و علاوه بر آن شامل مجموعه نسبتا کاملی از اصطلاحات فنی مرتبط و شرح آن‌ها به زبان فارسی می‌باشد که برای درک راحت و سریع عبارات در جزوات فنی بسیار مفید است.

در بخشی از کتاب لودسل: شناخت، ساختمان، کاربرد می‌خوانیم:

جسم فنری همان سازه و بدنه می‌باشد که بار یا نیرو به آن اعمال می‌شود و متناسب با بار اعمال شده در آن ایجاد تنش شده و متعاقبا کرنش قسمتی که به آن استرین گیج وصل شده تغییر می‌کند و در نتیجه مقاومت الکتریکی استرین گیج با تغییر کرنش عوض می‌شود. از آن‌جا که لود سل از نصب استرین گیج به المان فنری درست می‌شود برای داشتن کرنش موثر لازم است استرین گیج به پر تنش‌ترین قسمت المان نصب شود. وقتی که تنش ایجاد شده در جسم به وسیله نیرویی زیر حد معین باشد کرنش متناسب با تنش تغییر می‌کند و لذا مقاومت استرین گیج با تغییر طول به صورت خطی تغییر می‌کند.

کلمات کلیدی: لودسل، لودسل فشاری، لودسل چیست، مانتینگ لودسل چیست، نقشه سیم بندی لودسل، طرز کار لودسل، طریقه نصب لودسل، انواع لودسل فشاری، نحوه عملکرد لودسل، طرز کار لودسل، نحوه اتصال لودسل، load cell، آشنایی با لودسل، آشنایی با لودسل pdf، کتاب لودسل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.