دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بوزینه‌های چشم‌چران

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بوزینه‌های چشم‌چران

کتاب بوزینه‌های چشم‌چران به قلم پژمان رضایی، داستان زندگی پزشکی مسیحی است که یکی از روزهایی که طبق معمول برای طبابت به مطب می‌رود ناگهان متوجه می‌شود که مطبش در محاصره‌ی نیروهای امنیتی است که از او می‌خواهند تا کاری انجام دهد.

در بخشی از کتاب بوزینه‌های چشم‌چران می‌خوانیم:

فقط به دهانش نگاه می‌کردم و بر لب‌هایش کلماتی را دنبال می‌کردم که چون بزاق نامرئی عنکبوتی از دهان او خارج می‌شدند تا مرا در شبکه‌ی نامرئی و چسبناک خود به دام بیافکند. به وضوح احساس می‌کردم دارم کم کم به چه مخمصه‌ی وحشتناکی فرو می‌روم. حقیقتا خود را در برابر این موجود حشره‌ای ناتوان حس می‌کردم که با تقلای بیشتر عمیق‌تر در دامش فرو می‌افتد.

سکوت کردم. شاید دریای این بحر پرتلاطم بر روح ناتوانم رحمت آرد. تسلیم مرا که دید التماسش ملتمسانه‌تر شد.
- وقت تنگ است، جناب دکتر. هر لحظه‌ای که از دست بدهیم به بهای گزافی برای موکلم تمام خواهد شد.
و صورتش در همان قیافه‌ی خاشعانه خشک شد. من روی صندلی این پهلو و آن پهلو شدم. سرم را خاراندم و رد عرق کرده‌ی بند ساعت مچی را با دست راست روی مچ چپم خشک کردم.
- بفرمائید
گویی این تمام آن کلمه‌ای بود که از لحظه‌ی ورود به مطب من منتظر شنیدن آن بود. به یک‌باره از پیله‌ی خشک و فرتوت‌اش موجودی بشاش و پرجنب و جوش بیرون جست که سیال چون إتر به سرعت تمام اتاق را پر می‌کرد. انگار تک گویی‌ای را به او اجازه‌ی اجرا داده‌اند که او ساعت‌ها آن را در خلوت خود آن را تمرین کرده است و حال قرار است با اجرای خود به هر قیمتی شده آن نقش را از آن خود کند.

عصایش این دست آن دست می‌شد و برخورد نوک فلزی آن با پارکت مطب صداهای عجیب و غریب در می‌آورد...

کلمات کلیدی: داستان اجتماعی، دانلود داستان اجتماعی، داستان کوتاه، داستان پزشکی، دانلود داستان کوتاه، داستان فارسی، دانلود کتاب بوزینه های چشم چران، دانلود pdf بوزینه های چشم چران،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.