دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سامانه‌های مدیریت دانش: الزامات ISO 30401

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سامانه‌های مدیریت دانش: الزامات ISO 30401

کتاب سامانه‌های مدیریت دانش: الزامات ISO 30401 به قلم علی شهنوازی به فارسی ترجمه شده است.

تجربه استفاده از استانداردهای بین‌المللی در صنایع ایران سال‌هاست ایجاد شده و بخش صنعت هرچند با نواقصی در اجرا توانسته از منافع استقرار استانداردها بهره‌مند گردد. در شرایط حساس اقتصادی کشور استفاده از تجارب نهادهای معتمد و باتجربه می‌تواند یاری‌گر مدیران کشور باشد.

در ۲۳/۱۱/۲۰۱۷ سازمان بین‌المللی استاندارد (ISO) پیش‌نویس استانداردی با عنوان سامانه‌های مدیریت دانش: الزامات را به رأی‌گیری واگذار نمود که طبق برنامه پس از 15/02/2018 به‌صورت نهایی منتشر خواهد شد. این استاندارد با مشاهده سمت‌گیری اقتصادها به‌سوی اقتصاد دانش‌بنیان شکل گرفته است و با ترکیب اطلاعات موجود می‌کوشد به سازمان‌ها در شکل‌گیری دارایی و مدیریت دانشی یاری رساند. مترجم با اطلاع از اهمیت فراوان این استاندارد مطالعه و استقرار آن را به گروه‌های تولیدی و خدماتی توصیه می‌کند. پیوست‌های استاندارد در این نسخه ترجمه نشده است.

کلمات کلیدی: استاندارد، اساندارهای بین المللی، مدیریت دانش، رهبری، سامانه مدیریت دانش، برنامه ریزی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.