دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مدیریت دانش در راستای مدیریت طرح‌های عمرانی مبتنی بر تعالی سازمانی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مدیریت دانش در راستای مدیریت طرح‌های عمرانی مبتنی بر تعالی سازمانی

کتاب مدیریت دانش در راستای مدیریت طرح‌های عمرانی مبتنی بر تعالی سازمانی نوشته‌ی ایمان الیاسیان، به بررسی اقدامات صورت گرفته با تکیه بر دانش سازمانی می‌پردازد.

مدیریت دانش به تعاریف و مفاهیم انسانی، انواع دانش، سطوح دانش، مبادله دانش، فرآیند مدیریت دانش و... پرداخته است. دانش سازمانی و فناوری ارتباطات و اطلاعات در یک سازمان موفق و با نیروی انسانی کارآمد می‌تواند سنگ بنای پایداری در ارتقاء سطح کیفی و کمی پروژه‌ها را نوید دهد و این مورد با پیاده سازی مدیریت دانش، قابل دست یابی می‌باشد. سازمان‌های دانش محور با توجه به قابلیت‌های نیروی انسانی و کارکردهای موفق نیروی انسانی با بهره وری مناسب از ابزار نرم افزاری و سخت افزاری، می‌توانند مشکلات زیادی نظیر تغییر کادر انسانی، خروج اطلاعات و تجارب فردی، کمبود تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری و موارد متعدد را پشت سر گذاشته و کارآمدی مجموعه دانش محور را نمایان سازند. با پیاده سازی مدیریت دانش می‌توان بسیاری از کاستی‌های گذشته را جبران و بر نقاط قوت افزود.

در بخشی از کتاب مدیریت دانش در راستای مدیریت طرح‌های عمرانی مبتنی بر تعالی سازمانی می‌خوانیم:

افراد در سازمانها تمایل طبیعی به احتکار دانش در ذهن خود دارند، اما انتقال دانش و تجارب می‌تواند به کار ارزنده و پر استقبالی تبدیل شود به شرطی که رویکرد مناسب دانش محور پیاده سازی شود. در واقع سازمانهایی که از استراتژی روشن‌تری برای انتقال دانش برخوردارند، در امر تبادل دانش و تجربیات موفق تر عمل می‌کنند، استراتژی مدون دانش، پیشرفت‌های زیادی را در مدیریت و انتقال دانش موجب می‌شود.

چون در سازمان‌های برخوردار از استراتژی مدیریت دانش، انتقال دانش و تجارب، مبدل به بخشی از فرایند کسب و کار می‌شود و اعضای سازمان و به ویژه مدیران آن، همواره در مقابل سئوالاتی این چنین قرار دارند: چگونه می‌توان با انتقال و اشتراک گذاری دانش و با استفاده از تجارب دیگران روشها و فرآیند انجام کار را اصلاح و بهبود بخشید؟ چگونه می‌توان از حقایق و حوزه‌هایی که سازمان در آن درگیر است اطلاعات لازم را کسب و منتقل کرد؟ چگونه می‌توان در مورد آنچه که این سازمان انجام می‌دهد، مبدل به بهترین شد؟

کلمات کلیدی: مدیریت دانش در عمران، مدیریت دانش در پروژه های عمرانی، کاربرد مدیریت دانش در پروژه های عمرانی، طرح های عمرانی، طرح عمرانی چیست، مدیریت دانش، کاربرد مدیریت دانش، ارکان مدیریت دانش، انواع مدیریت دانش، کتاب عمران، کتاب عمران دانلود، دانلود کتاب عمران، کتاب رایگان مهندسی عمران، کتاب های عمران، بهترین کتاب های مهندسی عمران،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.