دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تقویت تونل به عنوان سازه‌های مقاوم در برابر انفجار در راستای سازندهای مدیریت بحران و پدا

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تقویت تونل به عنوان سازه‌های مقاوم در برابر انفجار در راستای سازندهای مدیریت بحران و پدا

کتاب تقویت تونل به عنوان سازه‌های مقاوم در برابر انفجار در راستای سازندهای مدیریت بحران و پدافند غیرعامل نوشته‌ی ایمان الیاسیان، به بررسی انواع تونل‌ها و ساختارهای آن‌ها می‌پردازد.

سازه‌های مدفون بخاطر امکان پایداری مناسبشان در برابر بارهای ناشی از زلزله و بارهای دینامیکی انفجار یا لغزش‌های موضعی از اهمیت زیادی در مدیریت بحران و پدافند غیرعامل دارند. بکارگیری گالری‌های مدفون و استقرار تاسیسات و سازندهای مهم در آن‌ها امنیت و پایداری خدمات مختلف نظامی و لجستیکی را گاها به صورت کامل تامین می‌نماید و در کشورهای پیشرفته بکارگیری سازه‌های تونلی گاها برای تمامی ساختارهای مهم به امری غیرقابل اجتناب تبدیل شده است.

در بخشی از کتاب تقویت تونل به عنوان سازه‌های مقاوم در برابر انفجار در راستای سازندهای مدیریت بحران و پدافند غیرعامل می‌خوانیم:

لوله و اتصالات فایبر گلاس نا پیوسته (Dis continuos): لوله‌های GRP ناپیوسته به لوله‌هایی اطلاق می‌شود که برای تولید آن‌ها الیاف شیشه، رزین و ماسه سیلیسی بر روی یک قالب فلزی دوار با ابعاد هندسی مشخص، پیچیده می‌شوند. کلمه ناپیوسته به این مفهوم است که لوله تنها به اندازه طول قالب تولید گشته و تولید لوله پیوسته نمی‌باشد. ویژگی این روش تولید در این است که می‌توان با افزایش میزان مواد مصرفی، لوله‌هایی با قابلیت تحمل فشار بالا تولید نمود. سیستم مرسوم برای اتصال لوله‌های GRP ناپیوسته به یکدیگر استفاده از اتصالات کاسه‌ای (Bell and Spigot) می‌باشد. در این حالت لوله در یک انتهای خود کوچکتر (نری) و در انتهای دیگر بزرگتر (مادگی) بوده و بوسیله اورینگ، دو لوله در محل اتصال آبند می‌شوند.

کلمات کلیدی: تقویت تونل، سازه های مقاوم، سازه های مقاوم در برابر انفجار، انفجار تونل، انفجار در تونل، دانلود کتاب رایگان عمران، کتاب های عمران، دانلود کتاب عمران رایگان، طراحی سازه های مقاوم در برابر انفجار، کتاب سازه های مقاوم در برابر انفجار،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.