دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پرورش انگور فرنگی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پرورش انگور فرنگی

کتاب پرورش انگور فرنگی نوشته اسماعیل پورکاظم درباره‌ی انگور فرنگی است که گیاهانی کوچک و متمایز هستند و به سبب سهولت تکثیر و پرورش برای باغچه‌های خانگی کاملاً مناسب‌اند.

انگور فرنگی با نام علمی "Ribes spp" و اسامی انگلیسی: "کیورانت" (currant) و "گاس بری" (gooseberry) در واقع گیاهی بوته‌ای، چندساله، چوبی و چند ساقه‌ای است.

انگور فرنگی‌ها به سادگی از طریق قلمه‌های (cutting) حاصل از ساقه‌های قدیمی (hardwood) گیاه با عمر حدود یک سال ازدیاد می‌یابند.

انگور فرنگی‌ها به سبب میوه‌های ترش مزه (tart fruit) مقبولیت بسیاری یافته‌اند. میوه‌های انگور فرنگی معمولاً به رنگ‌های: قرمز، سفید و سیاه تولید می‌گردند درحالیکه انواع جدید آمریکائی و اروپائی آن‌ها به رنگ‌های: سبز، زرد و قرمز وجود دارند.

میوه‌های سته انگور فرنگی‌ها را به صورت‌های: تازه خوری، ژله، مربا، کیک میوه ای، عصاره و سس مصرف می‌کنند.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب کشاورزی، محصولات کشاورزی، انگور، پرورش انگور، دانلود کتاب پرورش انگور، روش کاشت انگور داربستی، کتاب انگور، کود مناسب برای درخت انگور،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.