دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مقاوم سازی ماکیان پرورشی در برابر سرما

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مقاوم سازی ماکیان پرورشی در برابر سرما

کتاب حاضر با عنوان "مقاوم سازی ماکیان پرورشی در برابر سرما" نوشته اسماعیل پورکاظم شامل مجموعه‌ای از مطالب و موضوعات جدید در حیطه دامپروری به ویژه پرورش ماکیان می‌باشد که در قالب مقالات علمی کاربردی تنظیم شده‌اند. مطالب مذکور که حاصل گردآوری آخرین نتایج پژوهشی مؤسسات و مراکز معتبر پژوهشی و آموزشی جهان می‌باشند احتمالاً می‌توانند برای دانشجویان، کاربران، پژوهندگان و بسیاری از علاقمندان گستره فعالیت‌های مربوطه مفید واقع گردند و موجب گام‌هایی هر چند کوچک در روند میل به خودکفایی غذایی کشور ایران باشند.

مطالب این مجموعه به شرح زیر هستند:

1) مقاوم سازی ماکیان پرورشی در برابر سرما
2) نژادهای ماکیان
3) کاربرد کنجاله آفتابگردان در تغذیه طیور گوشتی
4) کاربرد مواد پروبیوتیک و پری بیوتیک به عنوان افزودنی‌های جیره غذایی طیور
5) نژادهای مختلف گاو
6) غنی‌سازی کاه و کلش
7) خاک دیاتومه
8) کاربرد ویتامین‌ها در پرورش طیور
9) کاربرد آنتی بیوتیک‌ها در پرورش طیور
10) کاربرد هورمون‌ها در پرورش طیور

کلمات کلیدی: پرورش طیور، مقاوم سازی ماکیان پرورشی، نژادهای ماکیان، نژادهای مختلف گاو، کاربرد ویتامین‌ها در پرورش طیور، کاربرد آنتی بیوتیک‌ها در پرورش طیور،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.