دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مدیریت پیامبر اکرم در اسلام

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مدیریت پیامبر اکرم در اسلام

کتاب مدیریت پیامبر اکرم(ص) در اسلام نوشته روح اله شریفی تهرانی سخن را از نخستین روزهای دعوت مبارک پیامبر و برنامه‌های اعجاز آمیزی که در دو مرحله مدیریت در مکه و مدیریت در مدینه است، آغاز می‌کند.

رسول اکرم در مکه با زحمات فراوان و قرائت آیه‌های توحیدی و تأمل‌برانگیز و سؤال و جواب‌های هشیارگر و بیدارکننده و یادآوری جهان آخرت و آتش جهنم، به ساختن عقاید و تحکیم اندیشه‌های دینی و زدودن رسوبات جاهلیت از قلب و اندیشه تازه مسلمانان همت گماشت و با تبلیغی همه‌جانبه و حیرت‌آور همگان را به پذیرفتن دین گران‌قدر الهی و ترک راه و رسم جاهلی فراخواند.

در این مرحله که سیزده سال به طول انجامید، مسلمانان به برنامه‌های ادرای متین آن حضرت در زمینه‌های تعلیم و تربیت و به‌ویژه پرورش اندیشه‌ها و افکار، تمکین کرده و به اجرای آن‌ها گردن نهادند و به همین جهت بیشتر آیات قرآن در این دوران نازل گردید.

کلمات کلیدی: اسلام شناسی، شخصیت پیامبر، حضرت محمد، رهبری و مدیریت پیامبر در اسلام، مدیریت پیامبر اسلام، شیوه مدیریت پیامبر، شیوه رهبری پیامبر اکرم، پیامبر اسلام،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.