دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب جامعه شناسان نا آرام

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب جامعه شناسان نا آرام

آگوست کنت نامی پر آوازه در میان جامعه‌شناسان است. در این کتاب که نخستین جلد از مجموعه نوشتارهای جامعه‌شناسان نا آرام است فصل زندگانی اگوست کنت از نگاهی جدید و با قلمی جدید ورق خورده است؛ اگوست کنت بنیانگذار جامعه‌شناسی و واضع این عنوان با مسمّی است؛ غیر از این او بانی مکتب اثبات‌گرایی یا‌‌ همان پوزیتیویسم است؛ او هم‌چنین بنیانگذار مذهب انسانیت در حوزۀ علوم انسانی و اجتماعی است؛ مذهبی که او خود آورده بود و خود هم تبلیغش می‌کرد؛ به بیانی دیگر هم خدای مذهبش بود هم پیامبر و هم کشیش اعظمش!...

اما کنت که در آغاز جوانی‌اش کاملاً از مذهب روی برگردانده بود چه شد که دوباره به مذهب روی آورد؟ دلیل این چرخش تاریخی و تأثیرگذار او چه بود؟ چه کسی یا کسانی باعث این چرخش شدند؟ چرخشی که سبب شد بسیاری از پیروان و حامیانش از او روی برگردانند.

کنت در همه عمر طالب نظم و آرامش در جهان و جوامع بشری و بخصوص اروپا و فرانسه بود و به همین دلیل او در این کتاب «آرامگرای ناآرام» نامیده شده است.
 

کلمات کلیدی: جامعه شناسی، آگوست کنت، آرامگرای ناآرام، جامعه شناسی چیست، مقاله جامعه شناسی، کتاب جامعه شناسی، کتاب جامعه شناسان ناآرام، بهترین کتاب های جامعه شناسی، جامعه شناسان ناآرام،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.