دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نظریه‌ قدرت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نظریه‌ قدرت

کتاب نظریه‌ قدرت نوشته شروین وکیلی، در مورد مفهوم قدرت به عنوان کلید اصلی فهم نظریه‌های اجتماعی مدرن و پیوندگاهی است که جامعه‌شناسی، سیاست و فلسفه در آن با یکدیگر چفت و بست می‌شوند.

نظریه‌ قدرت از درون چارچوب نظریه سیستم‌های پیچیده به این مفهوم نگریسته و مدلی نظری برای بازتعریف قدرت پیشنهاد می‌کند، که به کمک آن فهمی عمیق‌تر از من انتخابگر و چگونگی اتصالش به نهادهای اجتماعی ممکن می‌گردد. این کتاب شالوده جامعه‌شناخت دیدگاه زروان را برمی سازد و یکی از پنج کتاب نگارنده در این زمینه است.

در بخشی از کتاب نظریه‌ قدرت می‌خوانیم:

ریخت ظاهری بدن، تا حدودی زیادی به الگوی فعالیت عضلانی تن باز می‌گردد. ماده‌ی خام ژنتیکی‌ای که ریخت عمومی بدن را تعیین می‌کند، هنگامی در وضعیتی نهایی و مشاهده‌پذیر برای دیگری قرار می‌گیرد که دورهای طولانی از فعالیت عضلانی را - در جریان زندگی روزمره - پشت سر گذاشته باشد. به این ترتیب بر اساس نوع تجربه‌ی عضلانی‌ای که یک بدن داراست، ممکن است چاق یا لاغر، تنومند یا نحیف، و زیبا یا زشت بنماید. به همین ترتیب، تاریخچه‌ی این تجربه‌ی عضلانی و رفتارهای دیگر ناشی از مهار اسفنکترها، در رفتار عادی و روزانه‌ی من بازتاب می‌یابد و باعث می‌شود پیکر من همچون جسمیتی ورزیده یا فرتوت، چابک یا کند و شایسته یا ناشایسته به نظر برسد.

کلمات کلیدی: نظریه سیستم‌های پیچیده، جامعه شناسی، نظریه قدرت، دانلود کتاب نظریه‌ی قدرت، دانلود رایگان کتاب نظریه‌ی قدرت، نظریه‌ی قدرت، نظریه‌های اجتماعی، جامعه شناسی pdf، جامعه شناسی چیست pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.