دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دانشگاه و دگرگونی ارزش‌ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دانشگاه و دگرگونی ارزش‌ها

کتاب دانشگاه و دگرگونی ارزش‌ها اثر سعید معیدفر دو هدف اساسی شناخت ارزش‌ها، نگرش‌ها و رفتارهای تحصیل‌کردگان دانشگاهی و بازشناسی آن از ارزش‌ها، نگرش‌ها و رفتارهای عامه مردم و بررسی نقش دانشگاه در جهت‌گیری‌های ارزشی، نگرشی و رفتاری دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی را پیگیری می‌کند.

کتاب دانشگاه و دگرگونی ارزش‌ها از پنج بخش تشکیل شده است. پژوهشگر در بخش نخست، به مباحث کلی طرح پژوهشی شامل بیان و شرح موضوع، ضرورت تحقیق، مبانی نظری تحقیق، روش تحقیق و اهداف تحقیق پرداخته است؛ در بخش دوم، پس از بررسی مفهومی مفاهیم ارزش، نگرش و رفتار، رابطه میان سه مقوله یاد شده را تبیین می‌کند؛ سپس دیدگاه‌ها و نظریه‌های گوناگون را در زمینه دگرگونی ارزشی، نگرشی و رفتاری مورد مداقه قرار می‌دهد؛ در بخش سوم پژوهشگر با استفاده از داده‌های چند پژوهش ملی در زمینه ارزش‌ها و نگرش‌های فرضیه‌های خود را آزموده است. محقق در بخش چهارم با فراتحلیل پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی انجام‌ شده در زمینه جهت‌گیری‌های ارزشی- نگرشی دانشجویان، به بررسی جهت‌گیری‌های دانشجویان و تأثیر دانشگاه بر آن پرداخته است و بخش پایانی، نتیجه بررسی‌های این پژوهش را ارائه می‌کند.

کلمات کلیدی: دانلود تحقیق دانشگاهی، جامعه شناسی، تحصیلکردگان دانشگاه ایران،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.