دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آیات متروک: گواهانی بر حقانیت دعوت محمد بن عبدالله

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آیات متروک: گواهانی بر حقانیت دعوت محمد بن عبدالله

محمدعلی میرباقری در کتاب آیات متروک: گواهانی بر حقانیت دعوت محمد بن عبدالله سعی کرده نشان دهد چگونه برخی از آیات قرآن که آن‌ها را «آیات ذم» می‌نامد، نشانگر حقانیت پیامبر اسلام هستند.

این کتاب شامل تبیینی کوتاه از مدعای متن و فهرست آیاتی است که آن‌ها را گواه راستین بودن دعوی پیامبر اسلام می‌داند.

در بخشی از کتاب آیات متروک: گواهانی بر حقانیت دعوت محمد بن عبدالله می‌خوانیم:

فرض کنید شما پیامبری دروغین هستید و می‌خواهید با ادعای کاذبِ فرستاده‌ی خدا بودن، دیگران را به سوی خویش دعوت کنید. قاعدتاً در چنین شرایطی شما مایل هستید که هرچه بیشتر در ذهن مردم جایگاهی قدسی، مبرا از اشتباه، و مورد عنایت خاص خداوند داشته باشید. زیرا هر مقصودی که برای رسیدن به آن به دعوت دروغین دست زده‌ باشید، از این طریق بهتر حاصل می‌شود. در چنین شرایطی، شما آیاتی را درون کتاب مقدس ادعایی خود قرار نمی‌دهید که، ولو به‌حسب ظاهر، طبق آن‌ها از جانب خداوند مورد عتاب، تهدید یا تخفیف قرار گرفته باشید. تا آنجایی که ما ذهن و نیات بشری را می‌شناسیم، این دو (یعنی دعوی دروغین، و آوردن آیات ذم) با یکدیگر در تعارضند. پس وجود چنین آیاتی در قرآن نشان راستین بودن دعوی پیامبر اسلام است.

کلمات کلیدی: حقانیت محمد، اثبات نبوت به زبان ساده، اثبات اسلام، اثبات وحی به پیامبر، دین اسلام در قرآن، اسلام شناسی، اسلام شناسی، دین اسلام pdf، معلومات درباره اسلام pdf، اسلام چیست pdf، دین اسلام pdf، پیرامون اسلام، مسلمان، اسلام،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.