دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب از فیزیک تا عمل

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب از فیزیک تا عمل

این کتاب حاصل تجربه های شخصی است که در طی تحقیق و مطالعه در زمینه علم فیزیک شناخت - ابزارها و مکانیسم آنها توسط مؤلف انجام شده و به رشته ی تحریر درآورده شده است.
کتاب از فیزیک تا عمل والدین را یاری می کند تا به فرزندان خود از سنین مدرسه تا دبیرستان موضوع هایی را که در آن آمده است  بیاموزانند تا ذهن آنها را برای خلاق شدن آماده کنند، همچنین پایه ی آنها را برای یادگیری دروس فیزیک و شیمی قوی تر کنند. از پدران و مادران تقاضا می شود که ابتدا با مرور موضوعات و یادگرفتن آن، آنها را همانند یک معلم برای فرزندانشان تدریس کنند اگر خوانندگان در سنین بالاتر قرار دارند و نیازی به آموزش ندارند نیز می توانند در مورد موضوعات آن تأمل کنند و نکات بیشتری بیاموزند و ذهن خود را برای خلاقیت و ابتکار آماده تر کنند.

کلمات کلیدی: آموزش فیزیک، کتاب کار فیزیک، تعارف فیزیک، علم فیزیک، تعریف انرژی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.