دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب انرژی و دانشجوی سردرگم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب انرژی و دانشجوی سردرگم

کتاب انرژی و دانشجوی سردرگم نوشته‌ی جان جوئیت، در مورد یک معادله‌ی بنیادی انرژی با شما صحبت می‌کند که می‌توانید معادلات انرژی مناسب را برای سیستم‌های ساده بنویسید.

انرژی مفهومی حیاتی در تحلیل پدیده‌های فیزیکی است که اغلب نقطه شروعی در حل مسائل فیزیک به شمار میرود و همینطور مفهومی گلی ست که در تمام برنامه‌های آموزشی فیزیک ظاهر می‌شود: مکانیک، ترمودینامیک، الکترومغناطیس و فیزیک مدرن.

انرژی در قلب توصیف فرآیندها در علوم زیست شناسی، شیمی، نجوم و زمین شناسی قرار دارد. پس لازم است که عنوان انرژی به وضوح و موثر در کتاب‌های درسی و ارائه‌های کلاسی گفتگو شود. متاسفانه اگر آموزگار در این باب دقیق نشود، برای دانشجو سردرگمی و گمانه‌های زیادی را در به کارگیری انرژی به ارمغان خواهد آورد. در اینجا چند گام در آموزش مفهوم انرژی برداشته می‌شود تا سردرگمی دانشجویان را کم کرده و یا از بین ببرد.

در بخشی از کتاب انرژی و دانشجوی سردرگم می‌خوانیم:

انرژی، مفهومی حیاتی در حل مسائل فیزیک است اما اگر آموزگار یا کتاب درسی آن را دقیق ارائه ندهد منبع اصلی سردرگمی برای دانشجویان خواهد شد. فصل اول از این مقاله از آشفتگی دانشجویانی صحبت می‌کرد که گرفتار تعاریف سنتی از کار شده‌اند. هرجا که صحبت از کار می‌شود منظور کاری هست که یک نیرو بر روی سیستم انجام می‌دهد. این عبارت دو مؤلفه‌ی مهم دارد: 1- شناسایی نیرویی که این کار را انجام می‌دهد و 2- شناسایی سیستم به عنوان دریافت کننده‌ی کار. تعداد خیلی کمی از کتاب‌های درسی یا درس‌گفتارها برای حل مسائل انرژی از یک رهیافت سیستم-محور پیروی می‌کنند.

کلمات کلیدی: انرژی، انرژی چیست و انواع آن، انواع انرژی، انواع انرژی پتانسیل، نمودار انواع انرژی، تعریف انرژی، انواع انرژی های روی زمین، انرژی چیست pdf، ماهیت انرژی چیست، واحد انرژی، تبدیل واحد انرژی، فرمول انرژی، فرمول کار و انرژی، دانلود رایگان کتاب انرژی و دانشجوی سردرگم، دانلود pdf کتاب انرژی و دانشجوی سردرگم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.