دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب شناخت ذهن و کنترل آن

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب شناخت ذهن و کنترل آن

با مطالعه کتاب شناخت ذهن و کنترل آن، نوشته رامین کرمی قدم اول به سوی زندگی زیبا را بردارید و در خود تغییر ایجاد کنید. رامین کرمی در این کتاب علت چسبندگی آدم‌ها به روش‌های کهنه و متداول زندگیشان و ترس از اینکه در خود تغییر ایجاد کنند را بررسی خواهد کرد.

شما ذهن خودتان نیستید، ذهنتان هم شما نیست. ذهن ابزاری است که در این دنیا به شما داده شده تا امور خود را با آن انجام دهید اما ذهن توانسته شما را اسیر خود کرده و کنترل شما را به دست گیرد. ذهن و منِ ذهنی خود را بشناسید، از خصویات آن آگاه شده و او را کنترل کنید و بعد از سال‌ها خود را از زندان ذهن خود آزاد کنید. باور کنید که ریشه همه شکست‌ها و رفتارهای نادرست شما ذهن شماست. در کتاب شناخت و کنترل ذهن، رامین کرمی شما را با موجودی آشنا می‌کند که همیشه از مخاطب قرار گرفتن فرار می‌کند و مقصر درجه یک همه این نابسامانی‌هایی است که در عرصه جهان مشاهده می کنید. زمین سیاره انسان‌ها نیست، سیاره ذهن‌هاییست که انسان‌ها را برده خود کرده‌اند.

در بخشی از کتاب شناخت و کنترل ذهن می‌خوانیم:

منِ ذهنی ما را از مواجهه و رویارویی با ترس‌های پنهان در سایۀ ناخودآگاهمان می‌ترساند. سعی‌کنید به مرور و با آمادگی یکی یکی دربِ اتاق‌های بستۀ ترس ذهنی خود را باز کرده و با آنها روبرو شوید این دقیقا مثل همان حالت توضیح داده در نکته شماره 14 است فقط آن نکته برای ترس‌های بیرونیست و این برای ترس‌های درونی. ترس‌های درونی اگر کهنه شده و بر روی هم تل‌انبار شوند اعتماد به نفس ما را شدیدا کاهش داده و ما را بیش از حد محتاط می‌کنند.

کلمات کلیدی: خودسازی، تغییر در خود، کنترل ذهن، تقویت ذهن، شناخت ذهن، مدیریت ذهن، روانشناسی شخصیت، مهارت­های ذهنی، توانایی های ذهن،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.