دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی آیین دوست یابی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی آیین دوست یابی

کتاب صوتی «آیین دوست‌یابی»، نوشته دیل کارنگی (1955-1888)، از پیشتازان آموزش‌های خودیاری، است.
کتاب صوتی «آیین دوست‌یابی» یکی از کتاب‌هایی است که آمریکای قرن 21 را شکل داد و وارن بافت آن را کتاب مورد علاقه خود می‌نامد.

کتاب «آیین دوست‌یابی» اولین اثر کارنگی است و زندگی میلیون‌ها نفر را تغییر داده و به زبان‌های مختلفی ترجمه شده است.

کتاب صوتی «آیین دوست‌یابی» از دسته‌بندی خودیاری است و در آن دیل کارنگی به چگونگی ساختن روابط جدید و بهبود روابط فعلی میان انسان‌ها می‌پردازد.
 ارتباط با افراد جدید یا گفتن برخی موضوعات به دوستانمان همواره با سختی همراه بوده است. حتماً برای شما هم پیش‌آمده که نتوانید فرد موردعلاقه خود را تحت تأثیر قرار دهید. «آیین دوست‌یابی» راه‌های ارتباط مؤثر را همراه با تمرینات ساده می‌آموزد.
  «آیین دوست‌یابی» بخش مشترک زندگی تمامی رهبران موفق دنیای مدرن است. انسان‌های با روابط اجتماعی ضعیف، درون‌گرا، کم‌رو و خجالتی با شنیدن این کتاب و انجام مراحل مختلف تمرین‌ها می‌توانند در مدت بسیار کوتاهی تغییرات مثبتی در زندگی و روابطشان تجربه کنند.

کلمات کلیدی: کتاب صوتی موفقیت، دانلود کتاب آیین دوست یابی، کتاب آیین وست یابی دیل کارنگی، کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.