دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دفترچه راهنما HUAWEI Mate 9

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دفترچه راهنما HUAWEI Mate 9

میت 9، گوشی هوشمند فلزی و قدرتمند هواوی که با وعده‌ی حل مشکلات فعلی گوشی‌های هوشمند بازار، عرضه می‌شود.

هواوی جزو شرکت‌هایی است که به خاطر عرضه گوشی‌های باکیفیت اما ارزان‌قیمت معروف است، این کمپانی مدل‌های مختلفی را در بازه‌های قیمتی گوناگون عرضه می‌کند تا سلیقه‌های مختلف را پوشش دهد. این شرکت چینی که یکی از مطرح‌ترین ارائه‌کنندگان راه‌حل‌ برای شبکه‌های مخابراتی است، حالا پس از چند سال تجربه در زمینه‌ی طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند به یکی از تولیدکنندگان مطرح بازار موبایل نیز تبدیل شده است. گوشی‌های پرچم‌دار هواوی در دو سری Mate و P عرضه می‌شوند، البته این کمپانی یک زیربرند به نام Honor نیز دارد که این سری خود پرچم‌دار مستقلی دارد. بااین‌حال پرچم‌داران سری میت و پی عموما از توان نسبتا بالاتری بهره می‌برند.
هواوی در سری میت تمرکز ویژه‌ای بر روی طول عمر باتری و دوربین گوشی دارد و در عوض در سری پی باوجود اینکه همچنان دوربین مورد توجه است، اما بیشتر مُد و زیبایی گوشی مد نظر قرار می‌گیرد. این دسته‌بندی‌ای است که هواوی در نشست خبری خود در مونیخ آلمان به آن اشاره کرد، اما میت ۹ از نظر ظاهری و کیفیت ساخت نه‌تنها چیزی از سری پی ۹ کم ندارد بلکه حتی می‌توان آن را زیباتر و خوش‌ساخت‌تر از پی ۹ دانست.

کلمات کلیدی: دانلود دفترچه راهنما موبایل، راهنمای HUAWEI Mate، گوشی هواوی، مشخصات فنی گوشی HUAWEI Mate، HUAWEI Mate،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.