دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF دفترچه راهنما Samsung Galaxy S6 Edge

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی دفترچه راهنما Samsung Galaxy S6 Edge

گلکسی اس 6 اج، همان اس 6، جدیدترین پرچمدار سامسونگ است که لبه‌های صفحه نمایش آن در طرفین خمیده شده و علاوه بر ظاهر متفاوتش، قابلیت‌های ویژه‌ای را نیز ارائه می‌کند.

سامسونگ گلکسی اج را بعنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر سه‌وجهی که موفق شده بود به مرحله‌ی عرضه‌ی تجاری برسد معرفی کرد. این گوشی ز یک لبه‌ی خمیده در سمت راست نمایشگر بهره می‌برد که قابلیت‌های نرم‌افزاری خاصی برای آن در نظر گرفته شده است.
حالا این کمپانی همزمان با نسل جدید پرچمدار سری گلکسی اس خود، ابزار متفاوت دیگری با نام گلکسی اس 6 اج معرفی کرده است. اس 6 اج بر خلاف نوت اج، در دو طرف راست و چپ انحنا دارد تا کاربر بتواند بر اساس چپ دست یا راست دست بودن خود انتخاب کند که اطلاعات بر روی کدام لبه منحنی نمایش داده شود.

گلکسی اس 6 اج در واقع همان گلکسی اس 6 است که لبه‌های آن خمیده شده و تنها تفاوت آنها در زمینه مشخصات فنی مربوط به ظرفیت باتری است که نسخه اج، ۵۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت بیشتری نسبت به اس 6 معمولی دارد.

کلمات کلیدی: دانلود دفترچه راهنما موبایل، راهنمای Samsung Galaxy S6 Edge، گوشی گلکسی اس 6، نسل جدید گلکسی اس، مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی اس، Samsung Galaxy S6 Edge،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.