دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF دفترچه راهنما Samsung Galaxy A5 2016

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی دفترچه راهنما Samsung Galaxy A5 2016

این روزها بازار گوشی‌های میان‌رده آن‌قدر داغ شده که تولید‌کنندگان سعی می‌کنند توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند؛ به‌نحوی‌که برخی از ویژگی‌های گوشی‌های بالارده و بعضا پرچم‌دار خود را در این رسته قرار می‌دهند تا بخت فروش این سری را افزایش دهند. استفاده از فلز در ساخت گوشی و استفاده از نمایشگر با کیفیت عالی از این ویژگی‌ها هستند. سری A سامسونگ هم با همین هدف به وجود آمده‌اند. با موفقیت این سری، حالا سامسونگ با نام‌گذاری سری جدید این گوشی با نام 2016 سعی کرده قابلیت‌های بیشتری را به آن‌ها اضافه کند. گوشی «سامسونگ گلکسی A5 (2016) دو سیم‌کارت» (Samsung galaxy A5 (2016)) از این سری یک میان‌رده‌ی باکیفیت به‌حساب می‌آید. سخت‌افزاری که می‌تواند برای انجام بسیاری از امور مفید باشد، بدنه‌ی زیبا و چشم‌نواز، نمایشگری که کیفیتش چشم‌ها را خیره می‌کند، حسگر اثرانگشت برای امنیت بیشتر و دوربینی که تصاویر فوق‌العاده ثبت می‌کند از مشخصات این گوشی میان‌رده هستند.

کلمات کلیدی: دانلود دفترچه راهنما موبایل، راهنمای Samsung galaxy A5، گوشی گلکسی ای 5، مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی ای، Samsung galaxy A5،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.