دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راهنمای انتخاب و خرید مانیتور گیمینگ

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راهنمای انتخاب و خرید مانیتور گیمینگ

کتاب راهنمای انتخاب و خرید مانیتور گیمینگ تالیف وبگاه زومجی، به بررسی انواع نمایشگرها و ملاک‌های انتخاب برای خرید بهترین مدل‌های مخصوص بازی می‌پردازد. 

یک پی‌سی مخصوص بازی بدون یک نمایشگر متناسب کامل نیست. گیمرهای حرفه‌ای همیشه پس از آسوده شدن از بابتِ انتخاب قطعات کیس گیمینگ و مونتاژ پی‌سی مورد علاقه‌ی خود برای بازی، باید به فکر انتخاب مانیتوری متناسب با خواسته و توان کامپیوتر گیمینگ خود نیز باشند. یک پی‌سی مخصوص بازی بدون استفاده از مانیتوری توانمند و با قابلیت‌های مناسب نمی‌تواند تجربه‌ی بصری عالی و متمایز از کنسول‌های بازی را در اختیار گیمر قرار دهد. می‌دانیم که تا کنون کنسول‌های بازی عموما به نمایشگرها یا تلویزیون‌های معمولی متصل می‌شده‌اند که توانایی نمایش تصاویر ۶۰ هرتزی و با کیفیتِ رایج را داشته‌اند، اما مانیتورهای مخصوص پی‌سی سالیان متمادی است که به قابلیت‌های پیشرفته‌تری مجهز هستند تا تصاویر را روان‌تر، با کیفیت برتر و تاخیر کمتر نمایش دهند و این مهم بدون داشتن کارت گرافیک و اجزای قدرتمند در رایانه‌ی بازی میسر نمی‌شود.

کلمات کلیدی: بهترین مانیتور گیمینگ، مانیتور مخصوص گیمینگ، راهنمای خرید مانیتور گیمینگ، بررسی مانیتور گیمینگ، بهترین مانیتور گیمینگ 2020، بهترین مانیتور های گیمینگ خمیده، بهترین مانیتور های گیمینگ ارزان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.