دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فرآورده های گیاهی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فرآورده های گیاهی

نویسندگان: محمد ارشادیان، حسین زمانی، محمد سامی و حسن عابدزاد

انسان اولیه غذای خود را با ماهیگیری، شکار و استفاده از گیاهان وحشی تأمین میکرد. در آن دوران انسان به صورت گروه های کوچک یک یا خانواده ای در غارها و در نزدیکی منابع مواد خوراکی، می زیست و هر خانواده مسئول تأمین غذای خود بود. با تشکیل اجتماعات بزرگتر، مشاغل خاص و جدیدی بوجود آمد که باعث شد گروهی از مردم به کارهایی مانند آموزش و غیره پرداخته، برای تأمین غذای خود نیازمند افراد دیگر شوند. در حال حاضر در بسیاری از نقاط جهان، فرآورده های گیاهی را بر اساس میزان کار مورد نیاز، عملکرد در واحد سطح و نحوه مصرف فرآورده تولید شده به دو گروه زراعی و باقی تقسیم می کنند. کیفیت فرآورده باغی با صفاتی از قبیل، طعم، ارزش غذایی،بازار پسندی ارتباط دارد و تحت تأثیر عملیات زراعی، آب و هوا، تاریخ برداشت و شرایط انبارداری قرار می گیرد.

بدیهی است آنچه سبب می شود در کی فرآیند تولید به ایده آل ها برسد داشتن دانش، علم، آگاهی و شناخت از موضوع است. در شرایط کنونی که افزایش جمعیت و توسعه زندگی شهری باعث محدود شدن زمین های زراعی و باغی می شود ضروری است برای نگهداری بیشتر و تبدیل تولیدات محصولات زراعی و باغی، علم و دانش این موضوع را داشته باشیم تا راهی برای مبارزه با گرسنگی و کمبود مواد غذایی باشد.

کلمات کلیدی: فرآورده های گیاهی، مواد غذایی گیاهی، گیاه خواری، محصولات زراعی، محصولات گیاهی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.