دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب قحطی عشق

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب قحطی عشق

کتاب قحطی عشق نوشته‌ی مهدی رادمهر، دربردارنده‌ی مجموعه‌ای از جملات ادبی، فلسفی، اجتماعی، روانشناسی و غیره است. این اثر راهی برای شناخت معشوق دروغین و رهایی از قحطی عشق در جامعه‌ی مدرن، گذرگاهی برای مصون ماندن از ورشکستگی فکری و تجارت در عشق و جاده‌ای برای دستیابی به نیمه‌ی گمشده در اختیار شما می‌گذرد.

در بخشی از کتاب قحطی عشق می‌خوانیم:

در مسابقه‌ای که بین معشوق‌ها وجود دارد، عاشق، داور است، اما کسی که زیباتر است برنده نیست، بلکه کسی را که عاشق انتخاب می‌کند، زیباتر است! 
آن کس که تو را دوست می‌دارد، دلیلی است بر آنکه، تو او را دوست می‌داری! 
نگاه، سخن راز آلودی است که جز عاشق و معشوق، همه از آن بی‌خبرند! 
ازدواج متعالی، تنها قراردادی است که بین دو نفر منعقد می‌گردد که هر کدام به نفع دیگری در تلاش است! 
مردی که به اختیار خود زن می‌گیرد، اگر زن خویش را زیباترین و با وفاترین زن جهان نداند نامردترین مردی است که خودش هم می‌داند! 
بزرگترین مرگ برای مرگ، اندیشیدن به زندگی است! 
بدترین کار نیک، زمانی است که نمی‌توانی گناه کنی! 
همه‌ی انسان‌ها ثروتمندند، چرا که همه خدا را دارند!

کلمات کلیدی: جملات فلسفی، جملات ادبی، دانلود متن ادبی، متن ادبی، دانلود جملات قصار، مجموعه جملات قصار، جملات تاثیرگذار، سخنان فلسفی، متن تاثیر گذار، جملات تاثیر گذار،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.