دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راز و رمزهای جذب سریع ترافیک

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راز و رمزهای جذب سریع ترافیک

ترافیک موضوعی است که اکثر صاحبان وب‌سایت‌ها همیشه نگران آن هستند. البته ترافیک در تجارت آنلاین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اما آنچه در این خصوص مطرح است این است که ترافیک دقیقاچیست؟ و چه تصورات غلطی درباره آن وجود دارد؟

به‌سادگی می‌توان گفت، ترافیک سایت همان تعداد بازدیدها از سایت و تعداد کلیک‌های است که بازدیدکنندگان در سایت شما می‌کنند. هر وقت کسی از سایت شما بازدید کرد، حضورش در سایت ثبت می‌شود و هرگونه کلیکی نیز بر روی لینک‌های موجود انجام دهد نیز ثبت و ضبط می‌شود. باگذشت زمان، تعداد بازدیدکنندگان افزایش پیدا می‌کند و صاحبان سایت به این فکرمی افتد که آمار دقیق مراجعه‌کنندگان خود را داشته باشند.در یک‌کلام میزان ترافیک سایت نمایان گر میزان موفقیت وب‌سایت شماست. با استفاده از ابزارهای مختلف می‌توان ترافیک را به سایت جذب کرد. ابزارهای رایگان زیادی در دسترس هستند، اما نتایج ممکن است نیاز به تفسیر بیشتری داشته باشد. هنوز هم تعداد زیادی از شرکت‌های بزرگ هستند که در این خصوص ارائه خدمات می‌کنند.

علاوه بر کنترل وب‌سایت، صاحبان آن‌ها نیز تلاش مضاعفی برای افزایش ترافیک سایت خوددارند. معمولاً، ایجاد ترافیک بیشتر هم وقت‌گیر است وهم نیاز به تلاش زیادی دارد. هدف کاملاً ساده و قابل‌دسترس است: جذب بازدیدکننده بیشتر به سایت.

اگر ایجاد ترافیک نیاز به این‌همه زمان و تلاش دارد، چرا می‌خواهید به این‌همه زحمت تن بدهید؟ چه منافع احتمالی در تجارت آنلاین نهفته است؟ حقایق زیادی در این خصوص وجود دارد. دریک کلام
می‌توان گفت، ترافیک بیشتر یعنی اینکه افراد بیشتری از حوزه کاری شما آگاه هستند. با این نوع از اطلاعات، بازدیدکنندگان می‌توانند به‌سرعت به مشتری تبدیل شوند. درنتیجه، محصولات شما به‌سرعت فروش می‌رود و قفسه‌هایتان خالی می‌شود. این یعنی درآمد بیشتر برای شما.

به‌عبارت‌دیگر، ترافیک سایت بخش بسیار مهمی از معاملات آنلاین و یک جزء کلیدی برای موفقیت شما است. کاملاً بدیهی است که کارآفرینان آنلاین نمی‌توانند موضوع ترافیک را نادیده بگیرند.

راه‌های بسیار زیادی برای جذب ترافیک به وب‌سایت شما وجود دارد. این کتاب الکترونیکی حاوی سریع‌ترین و مؤثرترین روش‌های جذب ترافیک هست که می‌تواند پله موفقیت سریع شما در این مسیر باشد.

کتاب حاضر دایره المعارفی از روش های 27 گانه جذب ترافیک می باشد که به نوبه خود میتواند راهگشای تازه واردین به دنیای وب و همچنین کمک کار فعالین این بخش باشد.

کلمات کلیدی: بازاریابی آنلاین، کسب و کار اینترنتی، افزایش بازدید وب سایت، معاملات آنلاین سئو، seo، بازاریابی اینترنتی، پادکست،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.