دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتابچه خلاصه مقالات اولین کنفرانس تخصصی مدیریت ساخت و پروژه

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتابچه خلاصه مقالات اولین کنفرانس تخصصی مدیریت ساخت و پروژه

در سالین اخیر مدیریت پروژه های عمرانی توجه علاقمندان زیادی را به خود جذب نموده است. تعداد قابل توجهی از فارغ التحصیلان رشته های مهندسی عمران و معماری متقاضی تحصیل در رشته های مدیریت ساخت و مدیریت پروژه در مقطع کارشناسی ارشد هستند. دلیل این استقبال نیاز کشور به متخصصانی است که بتوانند به چالشهای کنونی صنعت ساخت ایران نظیر رکود، کمبود منابع و تورم به شیوه مناسب پاسخ دهند. در واقع مدیریت به شیوه های سنتی دیگر جوابگو نبوده و دانش به عنوان یک فاکتور اساسی در هدایت صحیح پروژه ها جایگاه ویژه ای یافته است. خوشبختانه توجه و استفاده از استانداردهای بین المللی مدیریت پروژه در کشور رو به گسترش است. لیکن آگاهی داشتن از این استانداردها و روش ها برای به انجام رساندن موفقیت آمیز پروژه ها کفایت نکرده و مدیران آینده پروژه ها میبایست از طیف گسترده ای از مباحث آگاهی داشته باشند. لذا دانشجویان شاغل به تحصیل در رشته های مدیریت پروژه و ساخت باید به این حقیقت واقف باشند که بسنده کردن به مطالب محدود عنوان شده در کلاسهای دانشگاه به هیچ وجه حق دانش این رشته ها را ادا نخواهد کرد. بنابراین دانشجویان در کنار انجام تعهدات آموزشی خود باید با استفاده از سایر منابع به کند و کاو موضوعات نوین نیز بپردازند. از راه های موثر جهت نیل به هدف فوق می توان به مشارکت فعال در سمینارها و کنفرانس های تخصصی اشاره کرد. در اینگونه همایش ها دانشجویان علاوه بر آشنایی با موضوعات جدید در زمینه رشته خود می توانند از روند کار سایر پژوهشگران اطلاع حاصل کرده و از مزیت مصاحبت با اساتید و خبرگان مدیریت پروژه و ساخت برخوردار گردند. ضمناً ارایه مقاله در چنین همایش هایی موجبات ارتقا توانمندیهای دانشجویان در زمینه های فن بیان، قدرت استدلال و شیوه نگارش را فراهم می آورد.
ایزد منان را شاکریم که توانستیم با همت مسولین و دانشحویان عزیز موسسه آموزشی علاءالدوله سمنانی «اولین کنفرانس تخصصی مدیریت ساخت و پروژه» را در موسسه برگزار نماییم . حتی الامکان سعی شده است تا موضوعات به روز و جذاب برای ارائه در این کنفرانس انتخاب گردند. این موضوعات در پنج پانل تخصصی به شرح زیر ارائه خواهند شد:
پانل اول - مفاهیم نوین مدیریت پروژه: نوآوری و جذابیت
پانل دوم - پیمان و قرار داد: مهم، حساس و چالش برانگیز
پانل سوم - ریسک و کیفیت در پروژه ها: دقت و تعهد
پانل چهارم - استاندارد ها و مدیریت عمومی پروژه های ساخت: ارزش، نیروی انسانی و معیارهای جدید
پانل پنجم - فناوری اطلاعات در صنعت ساخت: آینده پیش رو
تنوع موضوعات که اکثراً در مقیاس بین المللی نیز قابل ارائه می باشد از نکات قوت این کنفرانس به حساب می آید .ضمنًاً حضور دانشجویان هر دو گرایش مدیریت پروژه و مدیریت ساخت بستر مناسب جهت همکاریهای علمی و حرفه ای درآینده را برای شرکت کنندگان فراهم خواهد نمود. امید است دانشجویان عزیز بتوانند با شرکت در این کنفرانس و همایش های مشابه به غنای  اطلاعات خود در زمینه مدیریت پروژه های عمرانی بیافزایند و زمینه را برای بسط دانش مدیریت پروژه و ساخت در کشور فراهم آورند. در پایان از همکاری کلیه مسوولین و دانشجویانی که ما را در برگذاری این همایش یاری نمودند نهایت تشکر را داریم.

کلمات کلیدی: کنفرانس ملی مدیریت ساخت و پروژه، کنفرانس علمی، همایش علمی، شهرسازی، مدیریت پروژه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.