دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مدیریت تأخیرات و دعاوی پروژه

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مدیریت تأخیرات و دعاوی پروژه

کتاب مدیریت تأخیرات و دعاوی پروژه نوشته‌ی ایمان الیاسیان، با فرض آنکه تأخیری در پروژه به وقوع پیوسته است، با استفاده از رویکرد کنترل زمان وقوع به ارائه مدل مورد نظر پرداخته است.

با ارزیابی و تحلیل دقیق تریلوژی مدیریت پروژه و بررسی عوامل مختلف مؤثر بر حصول نتیجه یک پروژه این امر که عملکرد بهترین شاخص موفقیت پروژه محسوب می‌گردد، اثبات می‌شود. لذا زمانبندی (Scheduling Performance) و لزوم جبران یا اجتناب از آن‌ها اهمیت به سزایی پیدا می‌نماید. با در نظر گرفتن این اصل ارزش تأخیرات زمانبندی (Schedule Delay) مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد.

هدف از این کتاب کاهش تاخیرات پرو‍ژه و ارائه مدلی جهت نیل به این هدف است. جهت کنترل عملکرد یک پروژه، رویکردهای آینده‌نگر (Feedforward)،گذشته‌نگر (Feedback) و زمان وقوع(Realtime) قابل تصور است. همواره شنیده‌ایم که پیشگیری بهتر از درمان است اما علی رغم تمامی تمهیدات و پیش بینی‌ها، می‌بایست انتظار بروز مشکلات را داشت و برای مقابله موردی با آن‌ها چاره اندیشی نمود.

در بخشی از کتاب مدیریت تأخیرات و دعاوی پروژه می‌خوانیم:

مسلما هر برنامه‌ای دارای مبانی و فرضیاتی است که در ابتدای پروژه و در مرحله برنامه‌ریزی از آن‌ها استفاده شده است. همانطور که قبلا اشاره شد این فرضیات و مبانی می‌بایست در برنامه پروژه موجود باشد. در صورتیکه برنامه پروژه موجود نباشد می‌بایست این اطلاعات را از متخصصینی که اقدام به برنامه‌ریزی پروژه نموده‌اند تهیه نمود. باید کلیه مبانی و فرضیات پروژه مورد بررسی مجدد قرار گیرد تا از صحت و سقم آن‌ها اطمینان حاصل گردد. با این کار می‌بایست مطابق واقع بودن برآوردها و فرضیات بررسی گردد تا با اطمینان بتوان آن‌ها را مبنایی برای بررسی عملکرد پروژه قرار داد.

کلمات کلیدی: دانلود رایگان کتاب مدیریت تأخیرات و دعاوی پروژه، آنالیز تأخیرات پروژه، روش های آنالیز تاخیرات، روش های آنالیز تاخیرات پروژه، تهیه گزارشات آنالیز تاخیرات پروژه، نحوه اعمال تاخیرات در برنامه زمانبندی، مدیریت پروژه، مدیریت پروژه چیست، مدیریت پروژه و ساخت، pdf مدیریت پروژه، کاربرد مدیریت پروژه، pdf مدیریت پروژه چیست، انواع مدیریت پروژه، برنامه مدیریت پروژه، دانلود پی دی اف کتاب مدیریت تأخیرات و دعاوی پروژه، دانلود pdf کتاب مدیریت تأخیرات و دعاوی پروژه، تأخیرات پروژه، تأخیرات در پروژه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.