دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF ویژه نامه فکر آبی - شماره 2

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی ویژه نامه فکر آبی - شماره 2

بالاخره شماره دوم ویژه نامه با کلی زحمت و تلاش آماده شد، همونجور هم که قول داده بودم مطالب این شماره بیشتر شده، یک فایل ویدئویی و یک فایل pdf مکمل این ویژه نامه تولید شده، که برای دانلود همراه این شماره قرار داده شده، بعضی مطالب به صورت  سریالی هستن، که در هر شماره ادامه مطالب دنبال خواهند شد.

ویژه نامه فکر آبی جهت آموزش کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی آموزش بازاریابی و آموزش طراحی وب سایت ایجاد شده است، همچنین این ویژه نامه به صورت رایگان در اختیار عموم علاقه مندان قرار می گیرد.

کلمات کلیدی: آموزش ورد پرس، مجله برنامه نویسی، تجارت الکترونیک، بازاریابی اینترنتی، کسب و کار الکترونیکی، کسب و کار اینترنتی، مجله فکر آبی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.