دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب جرعه ای از چشمه ی توحید

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب جرعه ای از چشمه ی توحید

ابن­ ابی­ العوجاء یکی از ملحدین و ماتریالست­ های معروف زمان امام ششم (ع)، به مفضل یکی از شاگردان امام صادق (ع) که از سخنان کفرآمیز ابن­ ابی­ العوجاء عصبانی شده بود، می­ گوید:
اگر از یاران جعفر بن محمد صادق هستی او هرگز با ما چنین سخن نمی­گوید و با شیوه تو با ما مجادله نمی­ کند. او سخنان ما را بیش از آنچه شنیده­ ای شنیده است ولی در مقام گفتگو هرگز دشنامی به ما نمی­ دهد و در پاسخ به کلام ما حالت حمله به خود نمی­ گیرد. او همواره بردبار، باوقار و عاقل و استوار است. تهمت زدن، سبکی و شتاب در رفتارش مشاهده نشد. او به سخن ما گوش فرا می­ دهد و به ما خوب توجه می­کند تا دلیلمان را بداند و هر آنچه نیرو بر استدلال داریم به کار می­ گیریم به حدی که فکر می­ کنیم کلام خود را قطعی کردیم. آنگاه او حجت ما را با دلایلی ساده و خطاب ه­ای کوتاه ابطال می­ کند، ما را به پذیرش دلیل خود وادار می­ کند و عذر ما را منتفی می­ کند و دیگر ما نمی­ توانیم به او پاسخی بدهیم. پس اگر از اصح-اثبات وجود خدااب او هستی همچون او با ما سخن بگو.

کلمات کلیدی: خداشناسی، عرفان و خدا شناسی، راه های شناخت خدا، توحید، دانلود کتاب مذهبی، شناخت صفات خدا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.