دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب خدای خوبی‌ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب خدای خوبی‌ها

کتاب خدای خوبی‌ها به قلم مهدی خدامیان آرانی به تحریر در آمده است.

خدایا! مى‌خواهم براى تو بنویسم، درباره تو مى‌نویسم، خوب مى‌دانم اگر توفیق تو نباشد، این کار چقدر سخت است!
خودت آگاه هستى که قلم من سرگردان و حیران است، دست از نوشتن بر مى‌دارم و به سوى رحمتت چشم مى‌دوزم و از تو یارى مى‌خواهم.
آیا تا به حال در فصل پاییز به درختان نگاه کرده‌اى؟ وقتى باد مى‌وزد برگ‌هاى زرد درختان بر روى زمین مى‌ریزند، وقتى تو ذکر لا اله إلاّ الله را با صداى بلند مى‌گویى، گناهان تو پاک و روح تو از آلودگى‌ها زدوده مى‌گردد.
اکنون باید فکر کنى که معناى این ذکر چیست؟
تو این باور را بر زبان مى‌آورى که هیچ معبودى جز خداى یگانه ندارى. هیچ کس و هیچ چیز در زندگى تو جاى خدا را نگرفته است. تو فقط یک خدا دارى و فقط دل به او بسته‌اى.
لا إله إلاّ الله.
تو خود مى‌دانى که زندگى امروز بشر پر از زرق و برق و چیزهایى است که دل آدمى را مى‌رباید. امروزه دنیا همه زیبایى و دل فریبى خود را به نمایش گذاشته است. این دنیا هر لحظه، دل تو را مشغول خود مى‌کند و تو فقط کافى است یک لحظه غفلت نمایى، مى‌بینى که کسى یا چیزى دل تو را از آنِ خود مى‌کند، آن لحظه دیگر آن کس یا آن چیز بُت تو مى‌شود، به پاى دل تو زنجیرى بسته مى‌شود و تو دیگر زمینى مى‌شوى، امّا ناگهان نسیم رحمت خدا مى‌وزد و تو از عمق وجود خود مى‌گویى: لا إله إلاّ الله

کلمات کلیدی: ادعیه، خداشناسی، عرفان، توحید، شناخت خدا، متن ادبی، سخنی با خدا، خدا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.