دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بازی شطرنج با قواعد منچ

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بازی شطرنج با قواعد منچ

خاطراتی در کسب و کار متن باز

اگر شما با نرم افزار آزاد و متن باز آشنایی ندارید بهتر است عبارت نرم افزار آزاد «Free Foundation Software» را در اینترنت جستجو کنید و هر از گاهی به جای منچ به سراغ بازی شطرنج بروید!

شما دوست دارید به سمت آزادی حرکت کنید یا ترجیح می دهید در دنیای انحصاری زندگی کنید؟ دنیای آزاد و دنیای انحصاری معایب و مزایا خود را دارند.

هیچ چیز متلق نیست، دنیای پایه ی احتمالی هم ارد. ایده لوژی متن باز یا انحصاری کامل و یا انحصاری مجانی یا کپی لفت یا نرم افزار آزاد یا پیزها دیگر باید در زمان و بستر مناسب خودشان اعمال شوند. گاهی یک دیکتاتور یک جامعه را نجات می دهد و گاهی دموکراسی ولی آن چیزی در طول زمان زیاد باقی می ماند ایدولوژی بر مبنای حرکت به سوی حق است.

این کتاب مشکلات و بداندیشی هایی که در هنگام ایجاد یک پروژه متن باز ممکن است به وجود بیاید را بررسی می کند.

کلمات کلیدی: نرم افزار آزاد، لینوکس، دانلود کتاب برنامه نویسی، پروژه کامپیوتری، کسب و کار متن باز، متن رایگان، نرم افزار رایگان، دانلود کتاب کامپیوتر و اینترنت، دانود پروژه متن باز،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.