دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب به زودی یک نفر خودش را در اینجا حلق آویز خواهد کرد

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب به زودی یک نفر خودش را در اینجا حلق آویز خواهد کرد

کتاب به زودی یک نفر خودش را در اینجا حلق آویز خواهد کرد نوشته‌ی محمد جابری، داستان فقط دو چیز است: آزادی و خیال.

شما می توانید یک داستان به زبان رَپِرهای آمریکا بنویسید و شاید، رپرهای آمریکا آن را بخوانند و دوست داشته باشند.

داستان‌های این مجموعه بازی‌های ذهن و زبانند و با دنیای اطراف شوخی می‌کنند.

اولین باری که نویسنده آن‌ها را نوشت احساس کرد از زندگی کردن حسابی حوصله‌اش سر رفته و باید به جایی دیگر برود و به قول بوکوفسکی، وقتش را تا زمان مردنش یک جوری پر کند. آن دنیای دیگر، همین داستان‌ها بود.

فاصله‌ی خالی بین کلماتِ داستان های او سفید نیستند. شاید به نظر سفید بیایند ولی در واقع سیاهند. آن‌ها مثل سیاه‌چاله‌ها به تدریج همه چیز را می‌خورند. عدمی هستند که به بودن‌ها، یعنی به کلمات، معنی می‌دهند ولی در عین حال حضور نابودکننده‌ای دارند تا جایی که گاهی می‌نویسد فقط به این دلیل که بین این سیاهی‌ها و پوچی‌ها، فاصله ایجاد کند.

نوشتن و جمع آوری این داستان‌ها دو تا سه سال به طول انجامید و شاید بتوان گفت مهم‌ترین موضوعات داستان‌ها هویت، عشق، مرگ، زندگی و تنهایی باشد. یعنی یک سری موضوعات اگزیستانسیال که گاهی سعی شده با زبان کمدی سیاه و یا کنایه احساسات ناخودآگاه انسان‌ها عقلانی شود و هر کس با ممنوع‌هایش رودررو گردد.

تولد این داستان‌ها به قیمت مرگ یک پوچی‌ست. یک پوچی که برخلاف انتظار با ظاهر شاداب و دلقک گونه‌اش به تدریج دوباره از داخل همین داستان‌ها سر بر خواهد آورد و همه چیز را خواهد بلعید. ولی قبل از آن سکوت، بسیار باید گفت، بسیار خواند و حسابی بازیگوشی کرد.

کلمات کلیدی: مجموعه داستان های نوین، داستان های کوتاه، داستان فارسی، pdf داستان رایگان، داستان ایرانی، داستان های کوتاه، داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، داستان فارسی، داستان، دانلود داستان pdf، دانلود رمان pdf، داستان هیجان انگیز، دانلود مجموعه داستان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.