دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب معلولیت جسمی حرکتی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب معلولیت جسمی حرکتی

این کتاب از یک فایل اسلاید شو تبدیل به pdf شده است.

معلولیت پدیده ای است جهانی که همیشه و همه جا مطرح بوده و می باشد اما در جوامع مختلف از نظر شدت، نوع و نحوه مقابله و برخورد با آن شرایط متفاوتی داشته است. آنچه مسلم است این ناتوانی و معلولیت حقیقی در کلیه جوامع و در طول تاریخ اجتناب ناپذیر بوده است.

عواملی مانند جنگ، تکنولوژی، رشد روز افزون جمعیت، عدم رعایت بهداشت، فقدان آموزش و پیشگیری و ... موجب شده اند که تعداد معلولین در جهان افزایش یابد به طوری که این معضل اجتماعی به عنوان یکی از مسایل پیچیده و مهمی در آمده است که جوامع با آن مواجه هستند.

کلمات کلیدی: معلول، معلولیت، مشکلات معلولین، ایجاد معلولیت، مقابله با معلولیت، معضل اجتماعی، معلولیت حقیقی، معلولیت جسمی، ناتوانی، زیستن با معلولیت، معلولیت حرکتی، توان بخشی، انواع معلولیت، ناتوانی حرکتی، صرع،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.