دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب معلول

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب معلول

سفارشاتی به مردم و معلولین!

جامعه ما نسبت به معلولان شناخت زیادی ندارند و گاهی ناخواسته در زندگی آنها تاثیر منفی می گذارند و باعث گوشه گیری و انزوای فرد معلول می شوند که این به خودی خود بسیار مهم است ...
ما این کتاب را به همه معرفی می کنیم تا بتوانیم مقداری از وضعیت بد جامعه نسبت به این قشر را کاهش دهیم. تا جامعه ای بهتر و با افکاری جدید و ایده ال نسبت به معلولان و بدون مشکل و ناراحتی داشته باشیم.
با خواندن این کتاب می توانیم اشتباهات پیشینیان را تکرار نکنیم و سبب انزوا و نابودی یک زندگی نشویم و بر عکس موجب شور و شوق یک زندگی شده و آن را نجات دهیم.
باید از خودمان شروع کنیم برخی از این یادداشت ها به افراد معلول مرتبط است و برخی به افراد غیر معلول این سفارشات را برای یک زندگی زیبا تر و لذیذ تر بخوانیم و عمل کنیم.

کلمات کلیدی: معلولیت، توانایی های معلولان، مبارزه با معلولیت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.